minua kans pelottaa tuo navan pullahtaminen, se kun on normaalisti ihan pirun syvä, mieskin aina ihan kauhuissaa ollut kun mulla etusormi uppoo napaan ainakin keskimmäiseen niveleen asti! [:D] ja jos se tosta kääntyy nurin päin niin muistuttais varmaan joltain tyrältä.[:'(]
On se Miu se korkein kohta ulospäin mullakin ollut pitkään tuossa navan seudulla. viime viikkoina vasta noussut ylemmäs. Mut se miten se käteenkin tuntuu ku koittaa painaa rintalastan alta niin aivan kuin siinä olisi enemmän tilaa nyt kuin viime viikolla. Se tietty olis toisaalta hyvä närästyksen kannalta.
Elä Miu82 vielä hätäänny tuosta sukupuolesta, hyvinkin voi olla et sulle on tulossa poika jos tosiaan vanhan kansan sanonta pitää paikkaansa. [:D]
Minä oon ihmetelly tuota omaa mahaani ku se on tosiaan terävä eteen ja ei oo oikeen noussu koko aikana napaa ylemmäs se korkein kohta, pikkusen navan alapuolella on se uloin kohta ja se on pysyny siinä pitkään, siks ei näytäkkään et ois maha kasvanu yhtään moneen viikkoon. Ja minun napa pullahti jo viikolla 22 suurinpiirtein ulospäin ja on siitä asti ollu ulkona. [:@] Aina saa olla peittelemässä masua vaikka millä vaatteella kun joka paidan läpi se näkyy. Tosi kurjaa!
esikoinen hassua että sun mielestä se on kurjaa kun taas mä kovasti tahtoisin et napa kääntyis mut ei.. plaah.. ehkä se jossain vaihees kääntyy ja sit oonki iha kypsä siihe.
Elä toivo Paukke että se kääntyy, siitä tulee ongelma loppuajaks. [:D]Nytkin mulla on äippähousut ja paita päällä nii vielä nään sen peilistä kun se törröttää (napa siis) [:D]
Mäkin toivoisin, että mun napa kääntyis. Musta ne on söpöjä käännyttyään. Siis kun paidan alta pullottaa[:D]
Tai toivon ainakin, että loppuis se inhottava pinkeyden tunne navassa. Luulis, että loppuis siihen jos kääntyis. Välillä tuntuu, että napa ratkee.
Mäpäs kaivoin esille sen mun viime raskauden melkeinpä ainokaisen masukuvani. Tämä on siis raskausviikolta 35 seitsemän vuoden takaa.[:D]
Et jos vertaa tämän kertaiseen masuun niin koko ero on mun mielestä huimaava! Ku tässä tosiaan menossa viikko 35 ja nyt on menossa 32 ja olen mielestäni nyt jo isonpi kuin tuossa kolemn viikon päästä. Itse kun kävin kuvia läpi ja vertailin niin ehkä tuo raskausviikko 26 kuva olis samaa luokkaa tämän kanssa[:D][:D]. Mut kattokaahan ja verratkaa[:)].
Nii täl nuorella neidillä tässä kuvassa on ihan selvästi nykyistä enemmän massaa muuallakin[:D]. Olikohan sitä kiloissa ehkä 3-4kg enemmän.
Ja siinä vielä kuva massusta sivusta päin, tässä on 28+6..
Niinku just nuista puhuttu et poika, jos maha ulos päin, mut tänne on ainakin tyttöä luppailtu, ja massu on mun mielestä melko "ulkoneva", et ei oo kauhian levvee..
Jäiks huomenna 33raskausviikkoa täynnä. Uskomatonta! Seuraava masukuva tulee täältä vasta sitten viikonpäästä. Edellisessä kun tuntui et ei ole kasvua ollut niin nyt jotenkin tämän viikon lopussa tuntuu et on pyöristymistä tapahtunut. Se mikä on musta nyt kiva juttu on se, että ku masu alkaat tulla niin isoksi et pylly alkaa näyttämään pieneltä[:D].