Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haniliinilla ja Ginessalla hienot kuvat ja Ihanat masut!! Ja oon kateellinen Ginessa teidän puutarhasta. Olet muuten jotenkin tutun näköinen[:)]
Meillä pitää melkein odottaa ensi kesään että saan tuon pihan muokattua.Viime syksynä ostetiin tämä tupa, ja nyt ei oikein jaksa möyriä tuolla pihalla...[:D]

Tässäpä tulee munkin nassu näkyville.Kuva otettu lauantaina,työkaverin häistä tulossa,eli tais olla jo sunnuntain puolta[8D]
Rv 30

Kiitos kommenteista!!!
Kuin ihania myös te toiset pallomasut <3

Hanibööki, jos mulla vaan on "tusina nassu" niin näytän tutulta [:D][;)]

Onpas tullut kauniita kuvia![:)] Kyllä vaan alkaa upeita masuja olemaan teillä kaikilla. Vähän kateeksi käy[;)]

Mitäs sie Madie kateelliseksi käyt. Kävin kattomas sun vikan massukuvan, eikä siinä mun mielelstä ole mitään vikaa. Oikein nätti masu[:)].

Mun mielestä on ihana nähdä teidän kasvojanne kuvissa. Henkilöt jotenkin henkilöityy enemmän[:D]. Vai miten sen nyt selkeesti ilmaisis? Mut sen verran täytyy sanoa et onpas ollu kaunista porukkaa[:D] niin kasvoista kuin massuistakin tietty.

mulla tulee nyt vielä naamaton kuva [:D]

tässä siis rv 30+0 ja mahan ympärys 110cm [:)]

No höpö höpö Miu!!! Mä tiedän millasta elämä on pizzanaamana, et pari pientä näppylää vaikka niitä olis sata ei vaikuta yhtään[:)]. Ilman hyviä raskaushormoneja tai ilman lääkitystä mä olen pizzaface normisti. Ja vielä yli 30v, plääh. Ne ei häviä ikinä[:(]. Mä menen hautaankin mojova, mehukas finni nenäs[&:]. Ihan yhtä rohkeesti ulos ovesta niinku ennenki. Kaikkihan riippuu täysin siitä miten ittensä kantaa. Ja must tuntuu et sä et kanna itteäs ainakaan kyyryssä[;)].

Ja kuka sanoo et ite olisin jotenkin kaunis? Ei kukaan. No, paitsi ehkä mies mut se onkin tärkeintä et sille kelpaa[:D].

Riitun masu on kasvanu ihan selvästi viime kuvaan verrattuna paljon[:)].

No mulla se akne johtuu täysin PCO:sta eli jos omat hormonit yrittää pyörittää kuukautiskiertoa niin paiseita nousee. Eli mun hoitoni on jatkuva Diane Nova ku mitkään muut pillerit ei auta. Tosin mä en voi sitä enää kovin kauaa syödä ku riski sydän ja verisuoni tauteihin nousee iän myötä ja mulla on kova sukurasite.

Sulla Miu on nyt vaan joku alemmuus kompleksi kausi menossa ton ulkonäön suhteen. Pääasiahan se on et miehes tykkää miltä näytät. Ole ylpeä ittestäs ja kasvavasta isosta olemuksesta. Raskauden on tapana saada naiset huomaamattaan hehkumaan. Sulta löytyy hehku ihan varmasti kun vaan uskot siihen[:D].

Ihania masuaja jälleen..ja muutamia rohkeita nasukuviakin joukossa[:)]
ginessalla tosiaankin ihana puutarha, itse olen etupihan laittanut kesä kuntoon, vaan takapiha on sen verran isompi läntti etten ole jaksanut siellä persus pystyssä pyöriä[8D] onneksi mies sentään nurmikon on ajanut.
täytynee taas tuota masukuvaa itsekkin päivittää piakkoin[:-]

Apua, tuli väärä kuva :D

Korjaaanpa asian,kunhan saan uusiman kuvan muutettua pienempään kokoon, ihme sähläystä [:@]

Elikkäs, viikkoja sen 28 + 0, ja mahan ympärys 105 cm.. laitan perään vielä kuvan jossa on 2 vk sitte otettu kuva samassa, ei kyllä näy kasvua noiden välillä..

Nättejä masuja kaikilla..[:)]

Hekalla on kivan näkönen kroppa kun on tota takamusta nätisti.. (Kateellisena täällä huokailen...)
Musta tuntuu että raskausaikana kun urheilu on jäänny mun peppu on lätistynny entisestään..

Millokohan mä saisin masuani kuvattua kunnolla.. Se yleisesti näyttää kuvissa aina ihan säälittävän pieneltä.. Vatsanympäryskin on vain 95 cm ja viikkoja on 28+2...

Ihanat masut Elyseellä ja Hekalla
Ja kyllähän Heka vähän muutosta näkee noissa kuvissa. Viimesessä kuvassa masu on noussut ylemmäs ja pyöristyy erilailla rintojen alta kuin siinä vähä vanhemmas.

Takaisin