Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässäpä ensin ns. virallinen masukuva raskausviikolta 32+0. Mun mielestä ei ole nyt kahessa viikossa kasvanut yhtään.

Tämä kuva on otettu tän viikon... plääh. liian iso kuva, enkä mä osaa sitä pienentää.

Ei ei tullukkaa nassukuvaa vaikka nii meinasin[8|].

No täs uus yritys siitä keskiviikkoisesta kuvasta mis ei olis tuota nassu senuuria[:D]. Saas nähä mitä tästä tulee? 

Oho! Nyt tarvittais sellanen tuulettava hymiö[:D]. Mä tein sen! Ja ihan itte. Siis pienensin kuvaa[:)].

Heh, kiitos Ginessa[:)]. Paitti et toi ei ole pelto, se on meren ranta. Jos oikein tarkasti kattoo niin pieni kaistale vettä näkyy kaislojen välistä[:D]. Juuri ennen vuoden 2008 asuntomessujen taloja. Mä en muuten sillä alueella asu vaan tällä vanhalla köyhällistön puolella[;)].

tässä taas piitkästä aikaa minunkin kuvani... lähdössä lauantaina ylppäreihin.. ainoa mekko mikä meni
kaapista enää päälle... ja on muuten sitten "lyhentynyt" tässä viime kuukausien aikana, riitti ennen nätisti polven alle asti.. ja pää mukana myös [8D]

Oi kuinka kauniita masuja teillä Asali ja Haniliini. Ja on muuten tosi kaunis mekko Asalilla.Nii ja tuo Grenien massu ylimpänä on todella pallomaha[:D], ihanan muhkea.

Kiitos kaikki [:D] Kyllä tulee hyvä mieli kun kuulee positiivista kommenttia... näiltä tavallisilta tallaajilta (eli ei raskaana olevat) tulee niin paljon sitä ootpa kasvanu, oot jo tosi iso yms kommenttia... samaa asiaahan ne tavallaan sanoo mutta jotenkin negatiivis-sävytteisesti...

mekko ihan normi espritin mekko jonka itseasiassa ostin pikkujouluihin viime vuonna juuri niihin aikoihin kun pikkunen aloitti matkansa - empä olis ajatellu että siitä tulee mun "äitiysjuhlamekko", saa nähdä jääkö päähän tulevaisuuteen se äippä vaatteena vai pystyykö käyttämään myös jatkossa normaalisti..

ALKUPERÄINEN: Eemi03

Oi kuinka kauniita masuja teillä Asali ja Haniliini. Ja on muuten tosi kaunis mekko Asalilla.Nii ja tuo Grenien massu ylimpänä on todella pallomaha[:D], ihanan muhkea.

Hih. Kiitos Eemi [:D]

Onpas tullut ihania masukuvia vaikka kuinka paljon!! Unohdin jo nimimerkit,[:D]
Jaa tarviis varmaan ottaa omastakin outokummusta taas uutta kuvaa.
Kyllä se taitaa taas kasvaa,kun tuntuu ainakin nahkaa kiristävän niin paljon.

Haniliini kyllä se on just sitä, eli siis POIKA tulossa. Hassua miten sen masusta näkee, kaikki ketkä on arvaillu mun vatsasta et kumpi tulee niin yks muistaakseni on ollu väärin ja senkin arvion teki miespuolinen. [:D] eli kyllä siitä ilmeisesti huomaa et poika tulee..

asali kiitti kehuista (noiden pöksyjen), pidän niitä yöhousuina. [:)]

mullakin pitää paikkaansa tuo mahan muoto. takaa päin jos kattoo niin ei erota mahaa yhtään, ei siis ole levahtanut maha sivuille vaan ihan tuommonen kunnon etureppu tuo on. [:)] niin ja siis aika 100% varma poika tuo on kun ultrassa näky selvät pallukat ja pippeli, olivat sen verran isot ja selvästi esillä että ei jääny epäilystäkään kumpi olis tulossa..[:D]

Mulla on saman muotonen maha kun esikoisella, tommonen terava ja eteenpain, ja takaa ei naa mitaan, ja poika tulossa! [:)]

Niinhän se mullakin tosiaan tuo massu ennemminkin terävä ja tyttö tulossa, niinkuin Haniliini muisti[:D]. Kyllä mä uskon et sillä minkalainen ruumiin rakenne äidillä on on se mikä enemmän vaikuttaa asiaan. Mun mielestä mun massuni on ihan samanlainen kuin poikaa odottaessa tosin nyt vain paljon isonpi ja kaikki tulee ulospäin. Malli on kuitenkin sama vaikka se oli enemmän sisällä, siis lähenpänä selkärankaa olikin. Ja nyt siis ulkona.

Et jos oikein tarkkaan katsotaan niin silloinhan tämä masu olisi enemmän poika massu kuin edellinen ja juuri toisinpäin on tosiasia.

Joo Miu mä eilen mietin sitä et musta tuntuu et toi masu on alenpana kuin aiemmin. Mut en ole siitä ihan varma. Illalla kun yritin peilin kautta sitä katsella ja mittailla ilman vaatteita niin en oikein päässyt siitä selvyyteen. Vaatteet päällä se niinku tuntuis enemmän. Huomen aamulla menen neuvolaan, et katotaa mitä siellä sanotaan. Tosin mun oma neuvolantäti on lomalla, et siellä on joku sijainen. Ei yhtään tiedä tietääkö se mitää vai onki ihan asia ihminen. Ei sen munkaan mielestä pitäs vielä laskeutua. Vasta siinä 1kk ennen aikasintaan. Vai onko tässä eroja toisella kerralla?

Takaisin