Niinhän se mullakin tosiaan tuo massu ennemminkin terävä ja tyttö tulossa, niinkuin Haniliini muisti[:D]. Kyllä mä uskon et sillä minkalainen ruumiin rakenne äidillä on on se mikä enemmän vaikuttaa asiaan. Mun mielestä mun massuni on ihan samanlainen kuin poikaa odottaessa tosin nyt vain paljon isonpi ja kaikki tulee ulospäin. Malli on kuitenkin sama vaikka se oli enemmän sisällä, siis lähenpänä selkärankaa olikin. Ja nyt siis ulkona.
Et jos oikein tarkkaan katsotaan niin silloinhan tämä masu olisi enemmän poika massu kuin edellinen ja juuri toisinpäin on tosiasia.
Joo Miu mä eilen mietin sitä et musta tuntuu et toi masu on alenpana kuin aiemmin. Mut en ole siitä ihan varma. Illalla kun yritin peilin kautta sitä katsella ja mittailla ilman vaatteita niin en oikein päässyt siitä selvyyteen. Vaatteet päällä se niinku tuntuis enemmän. Huomen aamulla menen neuvolaan, et katotaa mitä siellä sanotaan. Tosin mun oma neuvolantäti on lomalla, et siellä on joku sijainen. Ei yhtään tiedä tietääkö se mitää vai onki ihan asia ihminen. Ei sen munkaan mielestä pitäs vielä laskeutua. Vasta siinä 1kk ennen aikasintaan. Vai onko tässä eroja toisella kerralla?