Masukuvia

Mää oon niin kade teille pienimasuisille! Mutta minkäs teet, kun pituutta ei ole niin maha kasvaa eteen :D
 

Tässä taas päivitystä, kuvat tältä päivältä ( rv 33+6). Mahanahka on jo melkosen kireä ja kutiseva! Takaa tätä mahaa ei huomaa ollenkaan, mutta sivusta sitäkin enemmän. Hankalaa on, kun maha alkaa niin alhaalta, äitiyshousutkaan eivät tahdo pysyä jalassa, kun en saa niitä tarpeeksi ylös...





 


Täällä tälläinen kumpu. vauva on alle 2kg arviolta joten hän saattaa vielä tuplata itsensä. mihinköhän mittasuhteisiin sitä vielä itse venyykään? on tää vaan aika ihanaa, eks ookkin? Kyllä sitä on aika ylpeä kummustaan ja jo jotenkin rakastaa tätä sisällä mylläävää kaveria ihan hirmusesti =). vielä pari kuukautta hautumoaikaa jäljellä! =)
 
Wau onpa täällä hienoja kuvia! Pitääkin taas kuvata oma masu ja laittaa tänne kuva! :)
 


Rv 38 pörähti tänään käyntiin ja edelleen ollaan kasassa. Luulin jo eilen että synnytys olisi käynnistynyt kun oli välillä hieman jotain menkkamaista kipuilua. Mutta kotona vielä ollaan eikä mitään ole tapahtunut. 

Liivinsuojukset piti käydä ostamaan eilen kun tisseistä rupesi tihkumaan maitoa jo ihan itsestään. Oi tätä "ihanuutta" kun joutuu taas liivit päällä nukkumaan. 
 
Laskettuun aikaan 4viikkoa. Voiko tuolta tulla mitään täyskasvuista? Ihania masuja teillä!! Terveisin kateellinen Minimaha.
 
Uskomattoman pieni maha. Ei kyllä uskoisi että noin pitkällä olet raskaana. 
Kyllä täällä ainakin odotettiin innolla että maha kasvaa ja alkaa näkymään, mutta nyt alan olemaan jo aika kyllästynyt siihenkin. 
 
Miblio,mie taas oon kateellinenn tolle siun pikkumasulle!voi kun ei itellekkään ois tullu tätä järkyttävää palloa,palautus omiin mittoihin nopsaan syn.jälkeen eikä jäis maha röllöttämään..arvista puhumattakaan,tosin nehän oli nyt valmiina jo esikon jäliltä..mut ois toi maha kelvannu jo ekalla kerralla..emoticon
 
Takaisin
Top