Masukuvia

Emilia-82 sulla on ihan selvästi tuossa 14 viikon jälkeen lähtenyt turvotus pois ja tilalle tullut ihan selkeä vauvamasu :)
 

Ihania masuja kaikilla ja niin eri muotoisia!

Tässä kuva tältä päivältä eli rv 21+3

 
Uskallaudumpa minäkin jo masukuvani tänne laittamaan. Sen verran elopainoa että vauvamasu hukkui alun turvotukseen, mikä oli valtavaa! =)
Nyt niinkun kuvista huomaa, se vauvamasu on korvannut sen turvotuksen.. nyt tästä sitten vain kasvua kasvua..
Me ollaan koko suku ihan samanlaisia, sisko ja äiti tunnistaa itsensä omasta kehityksestäni myös, sanovat että heillä on mennyt ihan samanlailla alusta loppuun. Olemme myös aika valvavan kokoisia sitten lopussa. (varmaan johtuen "runsaasta" pituudesta, olemme kaikki alle 160cm) Tästä on ihana vaan kasvaa ja kasvaa! =) =) =)

 
niin ja siis lisättäköön tuohon vatsan kasvuun painoni: vasta nyt on tullut parissa viikossa kilo lisää mutta silti olen -3kg alkupainosta ennen raskautta. ei varmaan enää kauaa =)
 
Rv 21+2 Iltakuva siis Turvottaa! Ymp.mitta 101 cm.
Masu näkyy tässä paidassa niin ihanasti! Voi kun sais vielä kesävauvan, niin sais tämmöistä näkösällä kannella... Talvella, kun katoaa päällyspaitojen alle.
 


Mimulie kirjoitti:
 (varmaan johtuen "runsaasta" pituudesta, olemme kaikki alle 160cm) Tästä on ihana vaan kasvaa ja kasvaa! =) =) =)

Sähän olet sitten loppuajasta pelkkää masua!

Noi laput on loistava keksintö! Muistaa varmasti milloin kuva otettu. Mulla ei nykyiseen kameraan saa päivämääriä kuvaan ja ne pitää sitten tiedoista etsiä... Kännykuvissa taas ei näy sitenkään...
 
heh, joo saa nähdä. vaikka yksilöllistähän tuo vatsan kasvu meillä kaikilla on.. ennuste silti povaa sylitöntä/polvet piiloon laittavaa valtavaa kumpua mutta onneks meillä on tämä saitti niin saadaan jokainen vähän nähdä erilaisia masuja ja kehityksiä ja kokoja.

Laput tai lappuidea on ihan kopioitu jostain.. joku sitä joskus jossain käytti ja heti pistin hyvän idean kiertään. tuskastelin itsekin kun ei saa päivämääriä mukaan..

Totoro: vähäks söpö pallomainen kumpu sulla siellä kasvamassa! ja on totta mitä sanoit talvivaatteista, kaikki se hieno kasvu mitä aikaan saamme, piiloutuu talvitoppauksien alle. mutta toisaalta, onneks saamme kevät vauvat. on ihana mennä kesää kohti pienen kanssa! Kaikkea hyvää jatkoon! myös muille täällä!
 
1353230365_243_(2)
Tässä masupäivitystä rv 24+3. Tuntuu, että maha kasvaa vain puikulana eteenpäin.
 


Eli nyt tasan rv 25+0 menossa. Eilen kotiuduttiin pojan(1v 8kk) kanssa sairaalasta. Yksi yö siellä vietettiin tarkkailussa kun oli kuumekouristuksia. 
 

Raskausviikot 9+3 ja 21+0

Muistan miten turvonnu olo oli jo 9. viikolla, mut eihän toi ollu vielä mitään! :D Pitäis saada kamera kaivettua esiin, tosta uusimmasta kuvasta on tosiaan jo 2 viikkoa...
 
Masupäivitys 28+2. Mun vatsasta tulee valtava, kun olen niin lyhyt n.150 cm... Alkaa äitiyspaidatkin käydä lyyksi ja äippähousujen (h&m) resorit puristaa.

 
Takaisin
Top