Masukuvia

Ihania vertailukuvia! Pitääkin vaikka huomenna laittaa omasta masusta uusi! :)
 


Mahtoko tosta tulla nyt ihan jätti.. :O
No, mutta vk12 tässä ja heti aamulla otettu, illalla maha x2 :)
Vertailin ekan raskauden kuviin ja tällanen maha mulla oli sillon vasta viikolla 17.
 
Tässä on kuva tältä aamulta eli rv 12+0! :) Ei tätä paljoa enää piilotella! Housut on menny jo vaihtoon, varsinkin iltasin tuntuu muuten, että alkaa kauheesti puristaa.

 
(Sori kun skandinaavit puuttuu, tulee ulkkarinappikselta)
Mietin jo, etta kuvittelenko omiani, kun tuntuisi, etta maha nakyy jo, kun oon vasta 13 vkolla. Mutta onhan taalla muitakin joilla kumpu nakyy jo 
 


Kyllä se maha vaan kasvaa kovaa vauhtia ja tuntuu että alkaa jo tuolta tissien alta. Tissitkin on kyllä viime aikoina kasvaneet entisestään. Pitänee varmaan ostaa uudet liivit tai käyttää urheiluliivejä. Ihanaahan se on että on alkanut maha jo näkymään. Kuinkakohan iso siitä oikein tuleekaan jää nähtäväksi. 
 
Aika hienoja vatsoja :) Mun maha on aamusin aika littana mutta iltaa kohden se suurenee :D (rv16+2) .. Harmi kun ei oo kamera ehjä niin en voi laittaa kuvaa..
 


RV14
Tuntuu että vatsa on joka päivä eri muotoinen. Tänään näköjään aika pyöree.
Mullakin rinnat alkanut turpoo. Kuukausi sitten kokeilin rintsikoita joita pidin viime raskauden loppupuolella, melkein pyörivät päällä. (hieman liioiteltuna!;)) Ja tänään kun vedin päälleni, niin avot! Sopivat oli. En silti toivo enää yhtään lisä kasvua, koska mulla näyttää rinnatkin olevan niin arpi alttiit! :/
 
12+3 ja 13+3 Ympärysmitta on 94cm. Turvotuksen kanssa 5cm isompi! Painoa on tullut 2,5kg lisää.

 
Vitsi miten ihanasti teillä näkyy jo nuo mahat! Mulla ei kyllä erotu vielä oikeestaan mitenkään, koska oon sen verran ylipainonen :/ Mutta lisäänpä nyt silti, kai se tuolta läskin alta se vauvamaha jossain vaiheessa erottuu :D




Siinä siis rv 9+3 ja rv 12+6 (eli tänään), painossa eroa varmaan se 0,5-0,7 kg - joka näkyy erityisesti tossa että jo alkuun olematon vyötärö on entistäkin olemattomampi.
 
Melkoisen muhkeita vatsoja jo osalla. Ilmeisesti toista (tai sitä seuraavia) odottavilla voi kasvaa maha aiemmin, vai olenko tässä hakoteillä?

Mulla ei ole kuvaa, mutta jotenkin nyt tuntuu ihan viime päivinä maha pullahtaneen, tänään on 15+1 menossa. Olen onnistunut kyllä vaatteilla peittelemään, mutta tuskin se kovin kauaa onnistuu tällä menolla.
 

Tosi isoja eroja vatsojen koossa! Minun ei ole tullut otettua kuvaa, mutta kait se pitäisi tässä alkuvaiheessakin joku mahakuva ottaa, ettei vaan sitten siitä valasvaiheesta :D 

Muoks. Otin tänään (23.9.) kuvan, rv 16+4. Tuntuu, että maha on nyt pienempi kuin esim. viikolla 13. Silloin turvotti tosi paljon.

 


Tää on muistaakseen viikko sit otettu ja viikkoja oli 14+1 hirveen nopeesti o ruvennu maha kasvammaan :D vaikka ite en aluks sitä huomannukkaan :) Kaverit hieno varaisesti päättivät ilmoittaa että oot aika hyvin syöny lähiaikoina :D Ei siinä sitten auttanu muu kun kertoa miten asia on :)
 
hyvin muuten eron huomaa mahoissa kun kahtelin kuvia samalta ajalta esikoista oottaissa.maha alko kaartuman nätisti ylhäältä asti,tuossa kun vanhaa läskiä jäljellä ni alkaa maha mennä eteenpäin vasta alempaa :P

kiva kun ootte laittanu kuvia,lisää vaan :)
 
Takaisin
Top