Masukuvia

Mä en tajunnu miten tänne ladatan kuvia joten tässä linkki:

http://aijaa.com/0054610633078

Eilen illalla otettu ja turvotti niin älyttömästi että tuntui siltä että maha halkeaa. Normaalisti mulla ei turvota nuin. Kuvassa 9+2.
 
Alkavan 8 viikon pömppä.

Painon sain samoihin kiloihin kuin esikoisen odotuksen alussa. Vatsaa vain jäi vähän roikkumaan...
Rinnatkin palasivat entisiin mittoihin imetyksen loputtua! Ne ajokoiran korvat jäi (vielä) saamatta.
Ekan kanssa odotettiin ultraan ennen kuin kerrottiin. Nyt vatsaa turvotti jo ekoilta viikoilta... Kovin tuo kumpu on nopeasti alkanut kasvaakin!
Onneksi nyt olen malttamaton ja kerron ekan neuvolan jälkeen. Hankala tuota olisi peitelläkään!

Vinkkinä: Älä hävitä masukuviasi!! Itse olin valitettavasti tainnut hävittää edelliset vatsan kasvukuvat... Olisi ollut kiva verrata omia toisiinsa...
 
söpöjä massuja!:)

totoro se on kyllä kreisiä miten se vatta pömpähtää heti! 
 


Toisessa rv 6 ja toisessa rv 9. Kunnolla alkanu pömppö kasvaa! ;)
 
Voi vitsit, Emilia-82!! Tota vatsaa ei enää niin vaan peitelläkkään :) Ihana, ihan kunnon raskausvatsa jo! :) Ja viikossa ihan huikee ero tapahtunut.
 
Voi että Emilia -82. Kyllä on jo melkoinen vatsa. Ihanaa!
Vähän jännittää jos vatsan kasvu todella noilla viikoilla intoutuu tuohon malliin. Itse esikoistani odotan, joten kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä. Meinasin kuitenkin lykätä työpaikalla kertomista mahdollisimman pitkälle, ainakin nt-ultraan saakka, joka on 3.9.2012. Mutta jos vatsa hyvässä lykyssä on jo reilun viikon päästä itsellänikin tuon kokoinen, tulee asian peittelystä aika vaikeaa...   
 
Tuntuukin maha jo isolta ja odotan niin sitä ultraa, että löytyisi vaikka ne kaksoset ja sillä selittyisi mahan koko. Ultraan aikaa enää tasan viikko. 

Onkos sulla jeliina laittaa kaksosraskaus mahastas kuvia? Olis ihan mielenkiintoista nähdä, että kuinka iso maha sulla on ollut. 


 
Mulla oli ekassa raskaudessa ihan järjetön vatsan kasvu 2/3 aikana. Ero näkyi jo viikon erolla otetuissa kuvissa... On sitä kasvua hauskaa seurata :) Paras vaihe on se, kun maha on oikeasti raskausvatsan näköinen eikä sen näkönen et mammalle on vaan maistunu pari sämpylää liikaa...
 


Tuntuu että maha pienentynyt. Väliin turvottaa mahasta ihan hirveästi. Tänään on eka ultra emoticon   ja selviää onko siellä ketään ja jos on, niin kuinka monta. Äitini sain lapsenvahdiksi pienemmälle, niin pääsee mieskin mukaan. 



 
Emilia ei mulla oo kaksosmasusta kuvia ko vasta sit loppuajasta. 

Kaelella kivasti pyöristyny masu. :)
 
Takaisin
Top