Masukuvia alkuraskaudesta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nipsu84, ihana vauvamasu [:)] Ihan selkeä jo viikolta 17, itselläni ei sillo näkyny viel yhtikäs mitään [:D]

joo siksihän sitä oli vähän vaikee piilotella. Lomalta palattua ei oo tarvinnu ku ei oo pystynykkään piilottelemaan :)

Nyt tästä alkaa nauttimaan ei enää asiakkaatkaan luule et vaan pari ylimäärästä pullaviipaletta siellä masussa :D Moni ihan ihmeissään et miten se loman aikana pullahti :)

Tosin.. jotkut asiakkaat käyny jopa taputtelemassa.. se ei niin kauheenkiva kun ei mun mielestä nyt niiiin läheisiä vielä olla.jos kerran kuussa käy leikkauttamassa niin... :) noh ei tätä enää kauaa kestä. Nautitaan :)

ihania masuja!!!
mä oon kyllä viikoittain napsinut kuvia mut en vaan ole kerinnyt laittamaan niitä tänne. jos vaikka huomenna sais aikaseks, edes uusimman tältä aamulta.

Onpas täällä taas masut kasvaneet upeasti!

Itsekin voisi taas päivittää omaa vyötärönseutuani, jos saisin vaikka näpättyä sellaisen kuvan tässä lähiaikoina. Kovasti vannotin miehelle, että otan kuvia tasaisin väliajoin muistoksi, mutta kovin on tuntunut jääneen vähälle masun filmaus[8|] Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. [:)]

ihania massuja [:)]
oon kyllä kuvia mahastani ottanu mutta ku en oo saanu koneelle siirrettyä nii nyt en muista että millä viikolla oon minkäki kuvan ottanu [&:] vois varmaan kohta ryhdistäytyä ja laittaa kuvat koneelle nii sais joillekki viikotki merkattua [;)] ja sit vois laittaa tännekki..

tinkerbell84, aivan ihana kuva ja magee paita! Tuollainen oiski kiva, ku ei ole kauhean iso maha, niin tuollaisella paidalla muutki huomais, etten mä vain ole syöy hyvin vaan olen raskaana [:D] niin juu ja toi koru on muuten myös ihana, mulla on kans tommonen koru, jossa on se kello, jota se vauva voi sitten kuunnella siellä masussa [:)]

Seeprakuosilla yritän naamioitua taustaani[:D] Onneksi vielä toistaiseksi on menneet ihan normivaatteet päälle, varsinkin näin kuumilla keleillä! Saas nähdä kuinka ensi viikolla käy kun pitäisi koittaa kinnata kauluspaitaa töihin, voipi olla että on kuukaudessa alkaneet vähän kiristämään tuosta navan kohdalta..[;)]  Edit: kyllä ne normihousut ei oo menneet pitkiin aikoihin, normipaidat kyllä, mitähän sitä horisee.. [:D]

Tuo koru on kyllä kiva juttu, jos se tosiaan toimii sitten syntymänkin jälkeen rauhoittajana, yritän orjallisesti pitää sitä koko ajan kaulassa, että masukki tottuisi ääneen mahdollisimman varhain. Mies naureskelee, että kello kaulassa kävelen varoittamassa tulostani[:D]

Teillä muilla tuntuu olevan mahat paljon ylempänä kuin mulla... [8|] Tuntuu että nökkönen on majoittautunut tosi alas kohtuun ja koko maha on ihan alhaalla..

Voi, teillä kaikilla niin sieviä mahoja! Musta tuntuu, etten oikee oo sujut omani kans enää :(

Takaisin