Masukuvia alkuraskaudesta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
älä nyt melela, saat olla ylpee massustas. se on ihana [:)]

...ja kaikkihan me ollaan niin erilaisia, turha vertailla itteään muihin. jokaisella on just täydellinen pötsi! [;)]

Melelallahan on aivan ihana pötsi! :) ?
Niinkuin kaikilla meillä täällä.. erilaisia kaikki keskenään, mutta silti hienoja vauvamasuja ja täyttää tehtävänsä ?

mun täytyy myöntää et oon ehkä vähän mahakateellinen [:'(]
mä haluaisin kans hianon, pyöreän, ison vatsan! mun näyttää puikulaperunalta....

tulitikku, näillä kuumuuksilla ois ihan kiva ett maha ois paljon pienempi, kuin mitä mullakin on...

Mun on kyl pakko sanoa että mä rakastan mun mahaa (paitsi iltasin kun yritän nukkua) [:D] En tiiä miltä se muitten silmiin näyttää mutta mun mielestä mulla on tosi "kaunis" ja siro maha, just sopiva mun kroppaan, ja sen takia vielä korostan pukeutumisella sitä [:)] Saas nähä muuttuuko mielipide kunhan toi tosta kasvaa.. Voipi olla että kohta toivois jo pienempää [8D]

Ihania masuja teillä tulin tuolta lokakuisista katsastelee, mitenköhän mun pötsi on niin pieni. Mä saan varmaan kääpiön :D

Joo eipä oo mulla varpaita näkyny pitkiin aikoihin ku maha pollottaa eessä :D 

musta itestä tuntuu, et mahan kasvu vähä rauhottunu..ainaki vähäksi aikaa. :) tosin, ulkopuolisethan sen parhaiten näkee et onko kasvanu vai ei. 

Itsellä on taas sellainen olo, että maha ei ois kasvanut oikeastaan ollenkaan sitten viime kuvan, välillä tuntuu että kutistunut jopa! Kyllä ottaisin mielluusti sellaisen suuren suuren massun jo nyt[:)] Vaikka tuo joka-aamuinen pukeutumisleikki "mihin tänään mahduttaisiin?", ei aina oikein nauratakkaan, niin kyllä sitä isosta mahasta haaveilee. Ja vaikka tietääkin, kuinka se sitten lopussa alkaa jo tuskastuttamaan[:D]  Mutta ylpeänä toki kannan tätä pientäkin yksiötä[:)]

Mulla jo masu painaa jo aikalailla, tanaan on tuntunut oikein, etta kohta ratkeaa. Jalkoja ei voi enaa pitaa yhdessa myoskin hengittaminen on paljon raskaampaa, joten iloitkaa normi masuista, kylla viela jaksatte tuskailla loppu aikana. Raskausarpia onneks on vaan tullu muutama navan lahettyville, jospa ne jais vahaiseksi. Ihmiset luulee, etta olen ihan viimeisillani, ja kauhistelevat kokoani...ja olenkin sen kokonen nyt kuin moni viimeisilla oleva... Itse jos viela jaksaa 10-11 viikkoa, katsotaan paaseko sita edes ylos omin avuin loppu vaiheessa....nyt jo valilla vaikeeta. Huomenna on kaksoslaakari, nakee miten pojat ovat kasvaneet [:)]

Mun mahan ei tarvis enää kasvaakkaan.
Miehen työkaveri oli kysyny et "jaa, onko vaimo viimesillään raskaana?" [:D]
Niin suurelta se siis näyttää muidenki silmissä [:D]

* Tuplin: Mulla on kans samoja ongelmia, hengityksen suhteen. Tuntuu joskus, että happi loppuu, ja on sellanen hirmu ahdas olo! Ei kiva! Toisena päivänä tosin sitte voi olla ihan erilainen. Varmaan vaikuttaa, et miten päin ja kuin korkeella vauva on. *

Se ois tänään taas vissiin kuvapäivityksen aika! Nopeestippa nuo viikot vierähtää.. 28+0!!! Laskettuun aikaan jäljellä 12 viikkoa, hui! :)

Tuplin, ootko viel ollu töissä? Mulla viel 2 viikkoa lomaa, en kyl usko ett sit pystyn enää töihin menee, maha jo niin iso ja jalat turpoaa aina päivällä palloiks. Mulla kans huomenna lääkäri, näkee nappulat taas[:)]

Takaisin