Masukuvia alkuraskaudesta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
msj: Oon viela toissa, mut nyt on aika millon mennaan paiva kerrallaan... Tanaan sain viikon sairaslomaa, vasymys on ihan mahotonta taman koon takia. huouh...laitan tonne ultrakuulumisiin lisaa babejen koosta tms.

Pakko kommentoida, kun laitoin just jalkaan housut, jotka oli vielä vähän aikaa sitten "nämä menee pitkään, kun on väljä vyötärönauha" ja nyt ei mee kiinni! Heti kun on vähän aikaa käyttämättä niin käy näin.. Aamulla kun pukee niin peilin edessä menee kauan "tätäkään ei voi enää käyttää" -keskusteluun vaatekaapin kanssa. äh. Sitten ei viihdy kaikissa vaatteissa, kun ne näyttää niin oudoilta tai tuntuu oudoilta päällä. Se mikä oli viimeviikolla hyvä, ei olekaan tällä viikolla! Pitää illalla katsoa aamun vaatteet valmiiks.

Mua hirvittää jo valmiiks että jos (ja kun [:)] ) tässä päästään vielä kasvattelemaan marraskuuhun asti tätä masua, niin ei mulla taida olla yhtään takkia johon mahtuisin.. Vaatteita on kyllä muuten ihan hyvin, sekä uusia että vanhoja mitkä mahtuu, mutta takkiin en viittis rahaa sijoittaa [&:]

Tässä päivitys lauantailta, eli 26+6

mä en oo voinu käyttää takkeja piiitkiin pitkiin aikoihin...!! enkä millään vihtis ostaa uutta, koska se menee kuitenki vaan hetken aikaa ja sit on taas liian pieni. saa nähä miten talven käy.. :P 

Mua ärsyttää kun ei oo tarpeeks vaatteita eikä viittis hirveesti ostellakkaan nyt, kun myöhemmin ne on kaikki isoja... Kaikki vaatteet käy päivissä pieniks muutenkin. Niinkuin Säde tuolla sanoikin: Se mikä oli viimeviikolla hyvä, ei olekaan tällä viikolla!

Mä oon toivonut että syksy olis sen verran leuto, että pärjäis marraskuuhun asti nahkatakilla, jota vois pitää auki ja siihen päälle vois kikkailla roikkumaan muuuhhhhkeeen kaulahuivin. mutta saapas nähdä. uutta takkia en kyllä ala sitten ostelemaan...

Nobodyn masu on myös niiiiiin kaunis! [:)] Taitaa olla kuulkaa niin että eletään ehkä parasta aikaa koko odotuksesta [:)]

Vaatteista, mä en aio ostaa takkia just sen takia että mitäs sitten kun se eka jääkin pieneks ja sitten suureks [:D] Toivotaan leutoa syksyä!

Mä olen ajatellu käydä äitin vaatekaapin kautta talven lähestyessä. [;)] Josko sieltä löytyis jotain sopivaa, myös takki. Heinäkuun alussa ostin uusia toppeja ja kohta niistä yhtäkään ei voi enää käyttää. [:@] (Ellei halua kulkea napa paljaana.) Vähin vaateostoksin yritän selvitä, saa nähä miten käy...

melela, toi sun pallos on ihana!!!! just tollasen mäkin olisin halunnut. kasvatan kuitenkin puikulaa [:)] [;)] [:D]

ihana masu satulla! [:)] aatelkaa, vastahan sitä oltiin ihan alkumetreillä kauheine turvotuksineen ja vatsa mukamas tuntui jo sillon niin valtavalta [:D]

Onko teillä muilla silleen, et ku seisotte, masu on ihana ja kova vauvamasu, mut sitte ku meette maaten, niin se häviää?? minne se oikein menee? toki kumpua löytyy varsinki alavatsasta ja näkyy joskus kuin poju pyllöttää mut kuitenki. häviääkö se vauvamasu tosiaan noiden läskien sekaan? [:o]

Kiitos melela :) ..nii.i, oikein naurattaa ku kattelee noita ensimmäisiä kuvia.. "nii että mikä maha ja missä??" :D ?

Mulla maha on seisoessa ja maatessa tommonen kova pallo, mut sit istuessa siitä tulee yks suuri löllerököntti.. olis kiva tietää mihin se vauva oikeesti katoaa.. jonnekin läskien ja sisäelinten syövereihin [:D]

no niimpä! jonnekki niin selkärankaan kiinnittyy :D  hassua.. mut ei se varmaa sitte ku ollaan ihan viimesillään nii katoa minnekkään vaikka miten päin olis :)

ja tässä sitten tämänpäiväinen eli 28+0:) kiloja tullut noin 2kg yhteensä.... ei sen enempää ainakaan, mutta kaks viikkoa sitten puntari näytti +1,6kg, joten nyt arviolta sen 2kg...

Siis koko raskauden aikana vaan 2kg?? Mulla on tullu melkein 10kg [:)]
Mutta ihana masu sulla on satumaista88. [:D]

Takaisin