Masukuvia alkuraskaudesta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla on kans pinkee pallo seisoessa, mutta heti kun istuu/makaa niin se pienenee isosti :D oon kans miettinyt että mihin se katoaa?? :DD

ja itekseni kans oon pyöritellyt päässäni hymyssäsuin, että hitto kun sitä onkin ollut onnessaan täällä lisäilemässä "IHANAA KUN EI NÄYTÄ ENÄÄ PELKÄSTÄÄN TURVOTUKSELTA!!!"-kuvia, joita nyt kattoo että "vooi, oliko mun maha joskus nooin pieni. ai siellä on vauvakin kai jossain.." :D

Ja taas on masut kasvaneet[:)]

Kyllä mulla ainakin se pallomasu mikä tossa seisoessa pönöttää häviää makuulla johonkin piiloon melkeinpä kokonaan. Ja oon kyllä miettinyt ihan samaa: mihin se menee?? Oon myös miettinyt, että mihin ne sisäelimet mahtuu ruttuun, kun ne normaalisti vie aika suuren tilan tosta missä sitä vauvaa ei ole[:D]

Mulla on kyllä ihan yhtä pinkee keilapallo olin sitten pystyssä taikka selälläni. Mutta noista sisäelimistä, välillä kyllä tuntuu että ne ei oikeen haluu mahtuu sinne, ja auta armias jos erehdyn vetämään vatsalaukun täyteen, sitten saa tuskailla koko loppuillan [&:]

joo sen 2kg noin n tullu painoa lisää, mutta mulla tippui alkuraskaudessa paino n. 3kg, eli tavallaan onhan sitä se 5kg sitten tullut jos se lasketaan mukaan:D lähtöpainosta siis +2kg!

ja liittyen tuohon teidän pohdintaan et mihin se vauva menee kun esim makaa, niin itse pohdin sitä myös jo ensimmäistä odottaessa kaks vuotta sitten, ja edelleen se jaksaa hämmästyttää, kun kuitenkin istukkakin on aika hurjan iso "laitos", niin mihin ihmeeseen se kaikki menee???:D:D

Vihdoin ja viimein jaksoin värkätä kuvat kamerasta koneelle ja koneella soppeliin muotoon. Tässä siis kuva viikolta, rv 24+6. Kyllä se vain kasvaa. [:)]

alinalla hurjasti kasvanu masu viime aikoina :) ite pitäs tänään päivittää. alko rv29 !!

no niin on! ja sen on huomannut myös nuo mummot ja papatkin töissä :D koko ajan silittelemässä ja puhumassa mahalle :D

Tässä olisi sitten kuvapäivitystä pitkästä aikaa, täälläkin on alkanut masu kasvaa hyvin ja poika on tosi energinen, potkii jatkuvasti [:)]

Muuten, onko teille kukaan veikkaillut tyttöä tai poikaa mahan perusteella?
Mun mahaa kommentoitiin jo toistamiseen poikamahaksi kun on niin alhaalla, mutta väärässäpä ovat [:)]

Multa on tosi moni kysyny tai todennu että teille taitaa tulla tyttö, on sellanen maha. Mutta poikahan meille siis on tulossa. Eli ei ihan veikkaukset mahan perusteella osu nappiin.

Mulle veikattu molempia. :) yks työkaveri satavarmana että tyttö tulee :D toinen sitte sanonu et masun  mallista huomaa heti että poika :) en oo paljastanu kellekkään siellä kumpi tulee..

multa on veikkailtu kumpaakin. välillä se on "selvä poikamaha" ja välillä "selvästi tyttömaha!" ...maha kun maha. voi kun tietäis itekin suuremmalla todennäköisyydellä. olo on edelleen ehkä 70% poikaolo, mutta se tyttöolokin on alkanut nostamaan päätään. [:D]

satu' aivan ihana kuva ja massu [:)] On se vaan ihana katsoa, ku kaikkien mahat pyöristyy ja vauvat kasvaa [:)]

Takaisin