MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Toukokuisista tulin katselee..:)
Lumia83 Sulla on ihan samanlainen maha kun mulla. Tosi eessä ja alhaalla. :) Täytyi kommentoida. [:D]
 
Täytyy laitella vielä näitä masukuvia kun muilta tulee jo vauvakuvia.[:D] Tässä 35+3.

 
Tässä meikäläisen pallo rv 36+5. ? Ei kyllä näytä tässä yhtään niin isolta kun on. :o

Mut ihania masukuvia teillä kaikilla! Itekin haluaisin saada otetuksi tuommoisia hienoja..


 
Ja onnea vaan kaikille ketkä on ilman arpia selvinnyt.

Tässä vielä toinen kuva, joku päivä tällä viikolla otettu ja ei kyllä oo kovin kaunis masu. Noooh, palkinto on kyllä kaikkien noiden arvoinen, mut silti! ?


 
Hoshi: Älä välitä, palkinto tosiaan on sen arvoinen! Ja nuo vaalenee kyllä, usko pois! [:)]

Muutenkin ihania masukuvia täällä! Rupeaa jo itellään olemaan viimeisiä aikoja milloin palloa voi kuvauttaa, miun tulee sit ikävä tätä pömppää! [:(][:D]

Eli tässä omaa mahaa rv:lla 37+1



Ja hienosti paidan pesulappu paistaa, mutta älkäätten välittäkö siitä! [;)]
 
Arwen ihanan siro ja kaunis vatsa. Mä luulin silloin joku aika sitten, että mulla on pieni masu, mutta mun masuni alkoikin nyt vasta viimesinä viikkoina paisua ja nyt pelottaakin nahkan puolesta. On niin yksilöllistä, kuinka meidän masut näkyy ulospäin[:)]
 
Jännää miten erilaisia nuo masut on edelleen... Arwenilla on jotenkin niin slim-vatsa, että oon kateellinen! Mulla on enempi tollanen pallo niinkuin esim. paprikalla ja embulla. Älyttömän hienoja taiteellisia kuvia Mipsulla ja lootuksella! Voi kun mäkin haluaisin itestä tollaisia...

Ja Hoshi, älä huolehdi... täälläkin on arpia tullut ja koko ajan vain pahenee. Se kuuluu odotukseen ja ne tulee jos on tullakseen, joten antaa arpien tulla! Mä en jaksa enää stressata niistä, kun neuvolan terveydenhoitaja sanoi, että niille ei voi itse mitään. Ei auta rasvaukset ja tukiliivit, jos niitä on tullakseen. Sulla on todella kauniin pyöreä ihana masu ja ne arvet oikeasti kyllä vaalenee. Äidillänikin (4 lasta saanut) oli paljon pahempia arpia ja nyt niitä hädin tuskin huomaa! Tavallaan näissä arvissa on jotain tyylikästäkin (kuulostaa ehkä hullulta:/). Ne kertoo eletystä elämästä ja siitä, että on kantanut sisällään maailman arvokkainta asiaa.
 
Jaa. Laitetaanpas nyt sitte uutta masua tänne kun sitä vielä on! Tässä mun 38+1, ympärysmittaa en tällä kertaa ottanu mut edellisel viikolla oli 109, ni oisko tää sitte 110-111cm...
Mitäs mieltä muut on, jatketaanko masukuvien päivitystä myös synnytyksen jälkeen???[:D] No, ehkä ne ei oo sit enää sellasia "ylpeilyn aiheita" kuin nää ylväät vauvamasut. Eli sitte vaan vauvan nassua vauvakuvapuolelle, jos siltä tuntuu[:)]

 
Marilyn84: Välillä tuo vatsa tosiaan on tuollainen slim-mallinen, mutta joskus ihan älyttömän turvoksissa.. [:-] Ja tosiaan taitaa se turvotus tuohon painoon vaikuttaa, tänään siellä äitiyspolilla paino oli viime viikon neuvolasta pudonnut 1,6 kiloa. [8|] Seuraavaa raskautta ajatellen mie oon suunnitellu olevani viisaampi ja hankkivani mittanauhan millä vatsan koon voi mitata! Sillä on paljon helpompi sitten seurata tuota vatsan kehittymista, huomaisi sen mahdollisen turvotuksenkin sitten helpommin. [:)]
 
Tässä mahaa tältä aamulta rv 39+1...on tippunut entisestään alemmas kyllä nyt.
 
 


 
Joo embu selvästi on alemmas tullut. Tossa aiemmassa taitaa vielä hieman keulia[:D]Sunkin massu on muuten nyt selvästi pyöristynyt, ei oo enää niin pitkula[;)]Taitaa neiti kerätä siellä masussa hyvin pyöreyttä[:)]Ja hei muista nyt vaan nojata taaksepäin, ettet ihan kellahda nenulle[:D]On tuolla massulla vaan niin kokoo.
 
Takaisin
Top