MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Arwen pystytkö laittaan kameran muistikortin koneeseen, jos siinä on paikka? Mun mielestä voisit ihan hyvin pyytää niitä kuvia itselles, koska teistähän ne kuitenkin on[:)]Omiiin kuviin taitaa vielä tänä päivänäkin olla laillinen oikeus, luojan kiitos[;)]
 
Masu 34+3. Tuli vähän epätarkka kuva. Vielä ei ole mies etinyt taiteellisia kuvia ottamaan, mutta toivottavasti lähiaikoina.[:)]
 
Turkoosilla mahtavan kokonen massu[;)]Kohta poksahdat, jos ei vauva tuu pian ulos[:D]

Lootus
tosi kaunis kuva taas, oot kyllä pysynyt tosi sirona ja hyvässä kunnossa[:)]
 
Kiitos anelse. Olo on kyllä kun norsulla!![:D] Mutta niin se taitaa meillä kaikilla jo olla.
 
anelse: Mie en tiennykään, että sen muistikortin vois ehkä laittaa koneeseen.. Pitääkin kokeilla, kiitos vinkistä! [:)]
Ehkä mie sitten uskallan pyytää joskos sais kuvia itelleen (ainakin jonkun kuvasen, tiedä sitten paljon se räpsii), tuntui vain ensin ajatus vähän hassulta mutta toisaalta oikeushan miulla niihin kuviin on.

lootus: Ihana kuva! Siulla taitaa taiteellisia kuvia tulla, vaikka et edes niitä yritä ottaakaan. [;)] Meillä muuten valmennuksessa se kätilö ei muistanut sanoa ettei epiduraalia saa jos on alaselässä tatuointi. Onkohan monelle sitten yllätys? [:D]

Turkoosilla kanssa oli hienoja kuvia! [:)] Voi kun onnistuisi itsekin samanlaisia ottamaan..
 
Uujeah, kiitos anelsen neuvojen, mie sain laitettua masukuvan koneelle! Pelkäsin jo, että ihan mittään tekemätön olisi kamera tästä lähtien, mutta onneksi on muitakin tapoja kuvien siirtoon kuin tuo kaapelijohto. [:D]

Lisää kuvia otan jahka ehdin tehdä koulutyöt alta pois.. [:)]


 
eilen tuli 37vkoa täyteen...voikun ittekkii poksahtais kohta ku alkaa tää pötsi ahistaa

 
Ihania massuja kaikilla! Tosin niiden kantamisesta aiheutuvat tunteet eivät varmaan kaikilla (itseni mukaan lukien) ole enää niin ihanat.. [:)] Embun masu on kyllä hauska, ihana puikula! [:D]

Tässä mun pallukka, rv. 38+1



 
Perun sanani ja joudun toteamaan, että kyllä tuo masu vieläkin vaan tuntuu kasvavan[&:]
Miehen siskon kanssa just katteltiin, että ei kyllä mun masu ole lähelläkään laskeutumista vaan päinvastoin. Pallona pököttää tossa ihan tissien alapuolella ja todella ahista oloa. RV 35+4.




 
anelse Satuin vaan kattelemaan näitä kuvia ja huomasin,että meillä on samanlainen tuo "vintage radio" seiskaltako olette saanut? [;)]
 
Juu Tiia sieltähän seiskaltahan se on tullut tilaajalahjana, on muuten aivan ihana[:)]
 
Juu näyttäis anelseella olevan vielä masu aikas korkeella... onks hengittäminen hankalaa...? Tai potkiiko vaavi kylkiluihin? Mä oon säästyny näiltä aikas hyvin ku laskeutui toi masu aika ajoissa... olisko ollu jo joskus 32.viikon paikkeilla ku neuvolassa meinas et on laskeutunu... ja mä kun en ehtiny ees huomaamaan et se ois korkeel olluka =P
 
Hengitys on toisinaan hankalaa, närästys aivan kaameaa ja olo välillä tosi huono, kun on kaikki niin kasassa tuolla rinnassa[:D]Toivon tosiaan, että hän pian tajuais liikkua alaspäin, ennen kun äiti joutuu happilaitteisiin[:D]Kylkiluihin vauva potkii onneksi vaan harvoin, tuonne vasempaan kylkeen yleensä. No ei tätä onneksi kauaa kestä[:)]
 
Anelse No juu,onneks toimii ja hyvin [:D] Se kun tuli niin näytti ihan joltain leluradiolta niin olin vähän yllättynyt,että toimii [:D][:D]
 
Juu närästys ei oo kyl kivaa!!! Mulla kans kuukauden verran jatkunu nytte.. ja en pärjäis ilman renniee!! en oo ennen tajunnukaan kuin kaameeta närästys voi olla... ei oo ikinä ennen ollu!
 
Takaisin
Top