MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

juu, illil itekin kauhistellut et miten sitä on paisunut noin....mutta on kyllä sullakin tuo masukki hyvin kasvanut vissiin....;)
 
illil joo meidän poitsu kiipiää ja tulee pian suusta ulos[:D]Sunkin masu kyllä näyttää mukavan tukalalta tuolta tisujen alta. Vitsi mä jaksan aina ihailla tota sun taulua[:)]Mäkin ajattelin silloin, kun sen ekaa kertaa näin, että väsään jotain vastaavaa, mutta eipä oo saanu aikaseks[:(]
 
Vähän nakukuvaa kehiin.. [:D] Yritin ottaa sellaisen kuvan, jossa vatsa näkyisi kaikkinensa, ettei ainakaan vaatteet valehtelis sitä kokoa. Innostuin sitten samalla leikkimään Photobucketin kanssa, pitääkin piakkoin yrittää ottaa niitä taiteellisia kuvia että pääsee sitten aivan kunnolla toteuttamaan mielikuvitustaan! Valokuvaaminen onkii kivaa, varsinkin nyt kun ei oo mitään muuta kuin aikaa. [;)]

 
Voi johtua myös kuvakulmasta.. [:D] Mie oon koko ikäni ollu enemmän ja vähemmän pullukka (tai siis naisellisen muotoinen [;)]), niin on vaikea katsoa itseään ilman kriittisyyttä. Siitä kun pääsisi eroon! [8|]
 
Joo samma här... just katoin tosta omasta kuvasta et peppua on yhtäpaljon taaksepäin mitä masua eteenpäin [:D][:D][:D]
 
Höpsis! Niin sitä taitaa olemattomia aika helpostikin nähdä ja kuvitella, siihen kun saisikin helpotusta. [:D]
 
illil: Megameloonit ja pien masu.. [:D] Mie aina repeilen siu kommenteille, sie oot hauska! [:D][:D]
 
Ja päivitystä masukuvaan: 37. raskausviikko pyörähti käyntiin. Kuva siis tänään otettu eli 36 + 0. Raskausarvetkin ilmestyneet:( Mahanahat muutenkin tuntuneet aristavilta ja tuntuu, että koko maha repeää... tulee varmaan miljoona arpea:(((

 
Sullakin näyttäis marilyn olevan aikas lailla laskeutunu jo masu?
mä oon kans pelänny arpia ku ruttoa (toistaseks oon selvinny ilman...) mut en enää aattele niin kauhul ku siskollakin oli mut just viikonloppuna katteltiin et ne on muuttunu ihan valkosiks ettei näy yhtään... tosin nyt tuli mieleen et mahtaako ne arpikohdat ruskettua...? vai jääks ne valkosiks... sit ei parane paljon aurinkoo palvoo[&:]
Jos ny muutenka ikinä saa vattaa siihen malliin et ees kehtais ilman jätesäkkiin pukeutuneena kulkee[:D]
 
Jospa minäkin oman mahani tänne laittaisin. Kuvassa on 36+0 ja mies sanoi, että maha olisi laskeutunut. Itse en oikein vielä tiedä. Mutta samaan aikaan alkoi kaikenlaiset vihlonnat ja vaivat alamahassa, nivusissa ja häpyluussa, joten eiköhän se vauva jo hae paikkaansa tuolta alempaa.


 
Voi illil sun kanssas!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] mä luulen et alan vasta syksyllä tutkailemaan VAROVASTI PIKKUHILJAA ennen raskautta käyttämiä vaatteita...

Sen oon totisesti päättäny et tä paino lähtee kyl putoomaan (+22kg raskauden aikana[:@]) heti synnytyksen jälkeen!! Ja kaiken kukkuraks taisin ennen raskautta lihoo viis kiloa hitaasti mutta varmasti puolen vuoden aikana[&:][&:][&:] mut täst asiast on turha ruikuttaa ku tä on sellane mihin voi ihan ite vaikuttaa[;)]
 
Arwen, ootko kauheen pitkä, ku saat ton mahan sulautumaan noin ihanasti sun "varteen"? Et tosiaan oo kyllä pullukan näkönen edes raskaana, mulla on varmaa tollanen maha normaalisti ku sulla on rv:lla 36+x [:D][:D] Ja silti taidan olla ihan normaalipainonen, siis normaalioloissa[;)]
 
essi_: joo, aika lailla se masu painaa tonne alaspäin, mutta jotenkin jämähtäny tohon samaan asentoon... luulen, että vauvelikin on ihan vinossa masussa - tulee varmaan poikittain ulos sieltä[:D] Mä ehdin jo riemuita, ettei mulle tule mitään arpia, mutta paskanmarjat... Yllättävän paljon kyllä ahistaa ja ottaa pattiin nuo arvet, ja vielä kun ne kuukauden verran pahenee niin jee jee. Ja ties kuinka paljon niitä vielä tulee lisää, kun nyt jo ollaan ihan ratkeamaisillaan... Kuulostan varmasti tosi pinnalliselta ja tietenkin terve sekä hyvin kasvava vauvahan se pääasia on, mutta tulee silti niin ikävä omaa siroa ja sileää masua:( Nyyh:( Joo, jätesäkki sit vaan päälle uimarannalle[:D]

illil:
täällä taitaa olla ihan sama tilanne farkkujen suhteen... mä en uskalla edes kattoa niitä! alkaa usko hiipua, että entiset housut vielä joskus päälle saisi. Lantio saattaa vissiin synnytyksen jälkeen jämähtää ja jäädä vähän leveämmäksi, vaikka ylimääräiset kilot häipyiski:/

paprika: sulla on vähän samanlainen masu kuin mullakin, tollainen peruspyöreä[:)] Sun kissoilla on muuten hieno kiipeilyteline - näyttävät todella viihtyvän siinä[:)]


[align=center] [/align]
 
illil: Toivottavasti lantio palautuu sitten pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen, tai ainoat miulle sopivat housut tästä ikuisuuteen on äitiyshousut. [:-] Uskalla ees ajatella miltä se sit tuntuu jos vanhat vaatteet ei sopiskaan. [:D]

Lootuska: En oo mitenkään pitkä, vaan 164 cm. Sinänsä keskikastia suomalaiseen naisten pituuteen nähden, mutta sais noita senttejä olla muutama enemmän. [8|] Kiitos, hyvä jos sopusuhtaiselta näyttää lyhyestä pituudesta huolimatta, tosin ainakin mitä kaikkia näitä kuvia on kattonu nii en oo nähny yhtäkään koomisen epäsuhdalta näyttävää vatsaa. [:)]

Marilyn84: Siul on tainnu vatsa tosiaan laskeutua jo? [:)] Ja ei tosiaan niistä raskausarvista tarvitse huolehtia, ne vaalenevat aika huomaamattomiksi pikku hiljaa (tai näin mie ainakii itteenikii lohdutan!) [:)]
 
Tuore masukuva 36+0, masu kasvaa sittenkin ihan silmissä tai vauva[:D]Ihanasti alkaa napakorun alue muuttaan väriään, mut ei onneks oo mitenkään revennyt ja korukin menee vielä[:)]Saa sitten synnytyksen jälkeen edes jotain masua koristaan[:D]

 
Laitanpa kuvan pitkästä aikaa, tässä tänään rv35+0 ja senttejä jo huimat 111! [:D] Kovin ylhäällä ei oo käynykkään koko aikana, nyt alkanu valua vaan alemmas ainaki nivus- ja häpyluuvihlomisista päätellen.Toiveikkaana ootellaan et josko sitä kolmenviikon päästä pääsis tositoimiin! [:)]


 
Takaisin
Top