MASUKUVAT PINOON TÄNNE:-)

Hyvin on kyllä kaikkien masut pyöristyneet![:D] Mies tuossa juuri selaili noita ekoja masukuvia, niin eihän niissä miulla ole masua juuri ollenkaan, ja nyt on tää hirveä pömppis! Katselin viime kesän kuviakin, ni tuli hirveä haikeus, että oonpas sitä ollu kapoinen, vaikka en mikään laiha ikinä ole ollutkaan, mutta siis verrattuna tän hetkiseen olotilaan ainaki.. [:)]

Jossain palstalla kävin katselemassa, kun sinne oli laitettu näitä "synnytyksen jälkeen" kuvia, että kuinka hyvin on palauduttu ja missä ajassa, niin aika huimia palautumisia siellä kyllä oli..[:)] Täytyy vaan toivoa, että itselläkin palautuminen entisiin mittoihin (ja ehkä vähän pienempiinkin[;)]) kävisi suht nopsaan.. Mutta eipä siitä osaa stressata sen suuremmin. Mieskin tuossa vaan totesi, että sitten vaan vaunulenkille pikkuisen kanssa ahkerasti! Näinhän se täytyy tehdä, tulee sitten huvi ja hyöty samassa[;)]

Laitetaas nyt vielä masukuviin päivitystä sitten, kun niitä vielä saa otettua.. eli tänään otettu, viikkoja 37+3

 
Piti ajankuluksi yksi päivä tehdä tällainen kuvakollaasi tuosta mahan kasvusta.. Ihan ekoja kuvia tossa ei olekaan, kun en jaksanu niitä kaivaa ja viimisin kuva on viime viikolta.. mut kyl toi ihan hyvin näyttää kasvaneen[:D] Tietty noi eri kuvakulmat vähän haittaa ainaki itseäni, mut ei voi minkää [:)]

 
Tässä meikäläisen hiellä ja tuskalla ja erittäin huonoilla atk taidoilla vääntämä mahakuvakokoelma, että on nyt ees jotain mitä vertaa. Siitä puuttuukin kuvia, kun en osannut niitä pienentää, joten on loppupäästä vähän tyhjää[:D]No selvästi kuitenkin huomaa, että meikäläisen masu tosiaan alotti kasvunsa vasta siellä kolmen kympin jälkeen. Hitto, että meinas mennä hermo[:D][:D]

Riidalla ihana kokoelma[:)]Taidolla tehty sanon minä. Mä muuten muistan ton sun ekan kuvan ja noi vaatteet[:)]Jossain kuvassa sulla oli kissakin kainalossa. Sulla on kyllä ajoissa alkanut masu pyöristyyn ja pysynyt koko ajan kauniin pöreänä[:)]

 
Toukokuisista :)
anelse Sä olet tosi hoikka noissa ekoissa kuvissa,ja ihmettelen että sulla on noinkin iso maha mitä sulla nyt on tuossa avatar-kuvassa. [:)]
Tosi nätisti kasvanut. (:
 
anelse miten tollasen "kuvarykelmän" saa tehtyä? [:D] Tommonen on kiva.. niin siitä mahasta vaan tuli iso vaikka välillä ajatteli ettei tää kasva yhtään..äkkiä ne sit vaan humpsahtaa kunnon palloiks [:)]
 
Lumia mä en oikeesti tiedä miten tommonen oikeesti tehdään[:D][:D]Riida oli tehnyt tosi kivan näkösen, jos hää osais sua auttaa. Mää vaan sekalaisesti leikkailin ja liitteelin ja pienentelin ja tuskailin[:D]Joo yhtäkkiä on vaan käynyt plumps ja pallo edessä[:D]Mulla oli varmaan joku 30+0, kun ekaa kertaa sain vasta ihailla oikeaa vauvamasua. Nyt onkin täytyny superkovasti rasvailla, että nahka kestää...

Babaytoy
kiitos[:)]Hoikat ajat onkin sitten menneen talven lumia. Ihanat tulleet 17kg pitävät huolen siitä, mutta eipä tuo juuri nyt hetkauta[:)]Mäkin jaksan pähkätä, että miten mä oikeesti näytän noin hoikalta, kun elopainoo tuollonkin jo se 75kg[&:]Se on varmaan kun nyt vertaa tähän palloon[:D][:D]

Voi voi kohta täytyy tästä masukuvaosiostakin luopua[:(]Sitten ei kyllä hitto vie perusteta mitään masun palautumisosioo[:D]Siinä vois saada muutaman kerran porut aikaseks[:(]Oon meinaan niitäkin nähnyt, kun ihmiset lähettelee kuvia langanlaihoista vatsoista ja valittavat, että voi voi kun ei millään meinaa palautua ja haluavat vaan muilta kehuja. Ja sit toisilla on oikeesti vaikeeta saada kiloja kariseen. No kaikkihan on omia yksilöitään ja kaikki näkee itsensä erilailla, mutta silti...Tässä vain minun mielipiteeni asioihin[:)]
 
He hei mun täyty laittaa vielä uusi kokoelma, kun mä tässä kehittelen mun atk taitoja keskellä yötä. Uni ei tuu ja hikoiluttaa perkeleesti[:D]Nyt tuli jo paljon hienompi[:)]

 
anelse: Kiitti[:)] Mies tossa joutu kyl aika paljon auttelemaan, ku enhän mie ois noita ees osannu samaan kuvaan laittettua..[:D] Onneksi se jakso vähän opastella, ni sain ton tehtyä. Jää sitten tuosta kiva muisto kuitenkin. Photoshopilla mie ton tein tos yks päivä. Alkohan toi masu juu ajoissa pyöristymään, muistan kun työkaveritkin oli asian jo arvanneet ennenku ehdin ees siitä kertoa itse, tosin ihan aluksihan se oli vaan sitä runsasta turvotusta.. Hyvin on kyllä siullaki masu saanu pyöreyttä, nyt on jo kunnon pallo![:D] Noita kuvia kun katsoo ni näyttäis, et eniten tuo siun maha on pyöristyny "pallomaisemmaksi" tos 28-30 viikoilla.. Siinä parissa viikossa tuntuis tapahtuneen yhtäkkiä tommoinen isoin muutos!?[:D]

Ja tosiaa mie tein ton photarilla.. En kyl valitettavasti osaa sitä selittää miten noi noin sain.. Jotenkin leikkaa, liitä käskyillä[:D] On toi photoshop vielä itsellekin sen verran hepreaa, mut ehkä täs joku päivä opin sitä kunnollaki käyttämään. Onneksi on toi ihana mies, joka jaksaa miuta aina ton kanssa opastaa![;)]
 
Joo Riida niillä viikoilla on jotain mystistä tapahtunut[:D]

illlil kyllä täällä samaa leikkausta ja liiimausta väännettiin, joskin vähemmällä hiellä ja tuskalla[:D]
 
Tässä taas päivitystä, kuvassa 38+1. Kyllä se taitaa olla taas hieman alempana, mutta ihan järkyttävä pallo! Tulis jo vauva ulos!


 
Tässä masu 38+0[:)] Joko saa räjähtäää[:D][:D]Masunympärys 113cm!!!

 
Tuntuu niin hassulta katella näitä masukuvia[:D]...Kummallista kun itellä ei enää oo tuommosta hauskaa palleromasua, tällanen ihan littana vaan. Varoituksen sananen niille joilla paino ei hirveästi noussut raskauden aikana: Mulla nimittäin tuli vaan 7 kiloo ja sit kun synnytyksen jälkeen kotona menin vaakalle niin näytti vaan 52[:-]! Eli 10 kiloo lähti tosta vaan, en tiijä ehtikö imetys laiduttaa jo noin paljon vai voiko muka synnytyksessä laihtua niin julmetusti..[8|] Pitää ruveta syömään enemmän tai tuo poitsu imee musta kaiken[;)].
 
Herranjesta näitä masuja, tääläkin masu alkanut palautuu vauhdilla..en paa yhtää pahakseni..:)
 
Mipsu: Hyvin olet kyllä palautunut sitten synnytyksen jälkeen! [:)] En ihmettelis yhtään, vaikka pelkkä imetyskin ne kilot ois vieny.. Muistat vaan tankata tarpeeks ruokaa ja nestettä, paino tippuu jos on tippuakseen. Kyllä sen olossa sitten huomaa jos ei tarpeeks ravintoa saa!
 
Tää on kyllä mun viimenen massukuva, mut pakkohan tänne on laittaa tää kun tuli legendaariset 40 viikkoo täytee! Ympärysmitta 113cm...[&:]

Onko tästä oikeesti mahollista palautua mihinkää? Kuulemma jotkut on...

 
Ja varmaankin viimeinen masupäivitys eli 38+5, sf-mitta 32 cm ja vatsanympärys n. 110 cm.  Tosi vähän/ei ollenkaan tullut arpia teille muille! Täällä arvet sen kun lisääntyy. Ja rinnoistakin löytyy niitä:/

 
Takaisin
Top