Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, ja muistelua, miten kipeää tekee, kun yrittävät mennä selkäpuolelle.. :D

Tuolakupla ja viikot 26+3. Tuntuu kuin maha olisi jo laskeutunut alemmaksi..? Arpia ei (vielä) yhtään, mutta linea negra on ja napakorusta jäänyt arpi on levinnyt valtavan kokoiseksi.:D

53f058129143052ef14bf0852326706f

Uimahallissa puolituttu ihminen kysyi millon on laskettuaika. Valehtelin että toukokuun lopussa ni ei kuulostas niin pahalta ku tuo maha on niin jäätävä. Tämä nainen siihen tokaisi että arveli olevan jo ensi kuussa. Teki mieli sanoa että haistappa sitten vittu. Nyt jos menee yliajalle ni se luulee että oon 10 kk raskaana. XD

Onko kukaan muu huomannut sellaista,että mahan koko vähän vaihtelee riippuen esim. lapsen asennosta ja varmaan turvotuksestakin?Mulla voi vaihdella ympärysmitta 2-3 cm muutaman päivän aikana.Tai sitten en vaan osaa mitata...

Voit sit sanoa, että iski raskausdementia etkä muistanu laskettua aikaa :wink

Voi se mitta kyllä vaihdella. Sf-mittakin voi heittää riippuen vauvan lokaatiosta :) tässä vaiheessa voi vielä sekin vähän vaikuttaa onko just syöny. Ja turvotuskin!

Uimahallissa puolituttu ihminen kysyi millon on laskettuaika. Valehtelin että toukokuun lopussa ni ei kuulostas niin pahalta ku tuo maha on niin jäätävä. Tämä nainen siihen tokaisi että arveli olevan jo ensi kuussa. Teki mieli sanoa että haistappa sitten vittu. Nyt jos menee yliajalle ni se luulee että oon 10 kk raskaana. XD

Mä oon tehny ihan samaa, kun en ole jaksanut vieraiden utelijoiden päivittelyä :). Tänään kuljin useammalla bussilla asioilla ja ihmetys oli suuri kun kolmessa eri tilanteessa miespuolinen henkilö rupes utelemaan millä kuulla ollaan ?! Teki mieli sanoa, että mitäs se/teille sulle kuuluu ;). Olis pitäny varmaa kysyä: No kuinkas paljon sinä painat???
:wtf

Aina voi kysyjälle sanoa myöhemmin, että sanoin kesäkuussa SÄ muistat väärin.. :P Oikeesti ei jää puolitutuille kyllä edes mieleen mitä on sanonut..
Mulle pahin oli kun työkaveri tuli sanomaan että Heiii, sä oot lihonut.. Kyllä hän raskautta tarkoitti, mutta... Ilmaisussa ois ollu toivomisen varaa.. Ja siinä vaiheessa mulle ei edes ollut tullut yhtään painoa lisää :/

Miehen veli sanoi joskus minut nähdessään, että rakas sinusta on tullut pullukka. Puhtaasti vitsillä sen tarkoitti, enkä loukkaantunut. :)

Minulla kyllä vaihtelee vatsan koko ja muoto riippuen miten päin siellä pötsissä olollaan. Välillä tuntuu että leviee sivuille niin että nahka soi kyljistä. Sitten toisena päivänä onkin vatsa suoraan eteenpäin.

Tää pikkuinen on viihtynyt muutaman päivän vasemmalla puolella ja masu on iahn toispuoleinen. Ehkä sen huomaa kuitenkin vaan ylhäältäpäin katsoessa...
Mittanauhaa en oo uskaltanut käyttää enää pariin viikkoon, pelkään että se loppuu vielä kesken. Mahan koko kyllä vaihtelee, se huomaa vaatteista, välillä iltaisn kiristää ja välillä on ihan hyvä.

Mies tänään luennoi minulle, miksi tyttö ja poika mahat ovat eri mallisia. Poikamaha voi olla pieni ja siro, mutta tyttömaha leviää isona joka suuntaan, että mahassa on tilaa meikata.. :D juuri siitä se varmasti johtuu.

Takaisin