Rv 28+3 työkaverit kauhistellu et onpas se jo alhaalla. Enpä tiedä sit mut paremmin on happi kulkenu muutaman päivää, tosin paine kohdistuu sit enempi alapäähän. Selän asento tän notko selän kans on aikas huono ja sen huomaa töissä!
26+0. Viimeksi masun ympärysmittaus oli 105cm (viikko+ sitten tmv) , nyt ~104cm, oli varmaan älytön turvotus viime mittauksella tai vauva hassussa asennossa :D
Mä alan oleen pelkkää mahaa.. Ainakin tuntuu siltä. Vielä sentään saa sidottua kengät nauhat yms. Silti aika tönkkö olo jo..
Ja voi herranjumala kun mun sormet on turvonnu!
Mulle tulee turvotusta toooosi harvoin. Kuopuksesta aikoinaan nilkat turpos ja hivenen kasvot. Nyt ei oo kyl mitään turvotukseen viittavaaa. Sormukset pyörii nimettömässä helposti ja saa pois.
Ei mullakaan siis (onneksi) mitenkään pahasti. Sormus pyörii sormessa, muttei saa pois ja sukista jää pienet painaumat.. Kai tää normaalia kuitenkin on :)
Mulla on vähän. Huomaan just siitä, että illalla sormukset on tiukassa ja nilkkoihin jää sukista painaumat. Sormuksia en loppuraskaudessa enää raaski pitääkään, kun tiedän, että niitä en saa sit ennen synnytystä pois.
Mä olen joutunut jo luopumaan sormuksista. Hiukan mulla on turvotusta, mutta luulen että osa johtuu myös siitä että painoa on tullut aika kohisten. Toinen sormus vielä menee ihan ok, mutta välillä yöllä se on kiristellyt sen verran että olen ottanut sen suosiolla pois.