Aika kauhiata kun mulla on viimettäin ollu jo 107cm ja mulla on vain yks vauva mahassa... :D apuva... jos niitä ois kaksi niin ympärys ois varmaan 130cm
No voi vitsi.... Mittaskohan se väärin sit?? Hmmm sano vaa noin 101cm. Mulla on tosi eteenpäin menevä. Kyljistä/takaa ei juuri näy. Aivan kuin olisin nielassut pallon :D ja toisaalta mulla myös vähän laskeutunut.
Harmony, sinulla ei ole siellä mitään ylimääräistä. :) enkä tarkoita, että Rosalinalla olisi, mutta eri mallisia me kaikki olemme ja tietysti se vaikuttaa. Ja vauvan asento tietysti myös. :)
Kiiyos Elaffy. Miltäköhän tää masu näyttää sit, ku tyhjenee?? Mulla ku kaks isompaa vielä niin luulen, etten tuu saamaan sellasta pyykkilautaa. Mutta kunhan ei jäis pelastusrengasta :D ja mähän on niin huono harrastaa mitään liikuntaa.
Mullakin on suoraan eteenpäin, liekö se tekee lisää mittaa. Sulla voi Harmony masun laskeutuminen vaikuttaa kyllä.
Kiva nahkareppu jää taas sulatettavaksi...
Kai se täytyy joku tukivyö hankkia, jos siitä jotain apuja olisi. Korsetti ehkä.. :D Eikä enää ikinä ole ilman sellaista niin kaikki luulevat, että on jotenkin todella hoikka ja timmissä kunnossa.
Ympärysmitta tosiaan jo 113. Mulla varmasti vaikuttaa se että mulla on erittäin lyhyt selkä suhteessa pituuteen. Ei pitäis "ylimääräistä olla kun sormukset pyörii sormessa, 38 koon housut menee edelleen jalkaa, mut ei tietenkään mahan kohdalta kiinni. Mahaa ei myöskään näetakaa näe ollenkaan.:D kunnon poikamaha.:D
Mulla on mahan ympärys 95, mutta viikkoja vasta 26+6. Ajattelin synnytyksen jälkeen kokeilla sellaista belly bindiä (tosin aion sen väsätä itse).. Ajattelin jos sais kurottua mahaa kasaan nopeammin ja paremmin kuin vaan odottelemalla että jotain tapahtuisi :D
Mä oon kans suunnitellu sitä belly bindiä! En vaan tiiä että voiskohan ehkä äiti sen jotenkin tehä mulle, (ompelijan tyttö, hyvä että saan ite ees lankaa neulansilmään, kun aina on voinut luottaa että äiti kyllä tekee..) tai sitten tilaan sen netistä. Löysin yhen paikan (täältä jostain?) missä se oli 110 e, vähän kumminkin halvempi kuin muualla...
Josko sillä sais edes ihan vähän nopeutettua nuitten vattalihasten sun muitten palautumista, että pääsis juokseen
Vitsi teillä on ihania mahoja! Pitäis ottaa itekkin kuva, vähän jotenkin unohtunut tuo "kuvaan joka viikko että voi sit aikanaan kattoa"... Enkä tiiä kyllä että uskallanko ees mitata ympärystä!
Mulla on vanhoista lakanoista tehty belly bind ja löytyy myös belly binder-tukivyö :) jossain halpakaupassa belly bindiä myytiin tyyliin 45€, kun muistais missä!!