Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon mietteny sitä "kuristus" vyötä synnytyksen jälkeen että jos masu saattas vaikka palautua vähän nopeemmin ja ehkä se helpottas selkääkin palautumaan tästä makaamisesta nopeemmin. :)

Mä just eilen mittailin vatsan ympärystä ja tulos oli 97,5cm. onks se vähän? o_O huomena viikkoja kasassa 31...

Niin paljon vaikuttaa oma pituus, kohdun kallistus jne.. Mä teen siis omani lakanakankaasta myös. Osuin sopivaan aikaan fbn ompeluryhmään, kun joku oli ostanut koko pituudelta lakanakangasta ja kauppasi siitä kolme muuta osuutta.. Nyt vaan pohdin minkä väriseksi haluan sen värjätä. ;)

Ei ihme kun multa on useamman kerran kysytty,että onko siellä mahassa varmasti vain yksi...Ympärys vaivaiset 112 cm!

Mä oon Harmony vähän pahvi näitten tietokonehommeleiden kanssa ja täytyy ihan nolottaan myöntää että mulla ei ole mitään käryä miten saisin kuvan tänne liitettyä. Mutta ehkä mä joskus otan vielä itseäni niskasta kiinni ja selvitän asian :wink

Nemsku multa on ihan samaa kysytty, mut kun 2 kertaa ultrattu niin uskosin et on vaan 1 napero, joka kasvaa tuolla masussa...

Sama täällä,että kyllä taidan niihin ultriin kuitenkin luottaa.Ja ehkä toisilla on vain sellainen tapa kommentoida vauvamahaa kun ei muuta keksi.Aluksi se huvitti,mutta nyt lähinnä kyllästyttää...Tosin nyt ei kauheasti ihmettelijöitä ole ympärillä kun on kotona!

27+0 ja tää masu on valtava. 106cm on ympärys, varmaan on turvotustakin näin maanantaina hiukkasen kun viikonloppuna herkuteltu... Ja olen tosiaan aika pitkä, mutta esikoiseta odottaessa oli tämänkokoinen varmaan 35 viikolla xD

Äiti veikkasi leikillään että siellä on viisi ja isä tuntuu epäilevän edelleen että siellä on kaksi vaikka itsekin luotan kahteen ultra-arvioon :P

Liitteet

• 27+0.jpg
    27+0.jpg
    101.1 KB · Katsottu: 77
Mulla 95cm mahan ympärys. Monen mielestä vielä pieni masu. Itse en osaa arvioida, onko iso vai pieni :) niin ja 28+3

Takaisin