Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä on sormukset sormessa eli ei turvotusta mut viime raskaudessa se turvotus kyllä tuli sitten ihan loppu metreillä ja sormukset oli otettava pois ja kengät oli ahtaat.

Täällä on turvotusta ihan reippaasti nilkoista polvien yläpuolelle asti (polvet on kuin tukit), sormet tosi jäykät aamuisin - harvoin uskallan enää pitää sormuksia sormessa, kun alkaa oleen tiukat.

Mulla kans on sormukset edelleen sormessa, niistä huomaa ettei turvotusta oo. Niiden pitämisessä mitään ongelmaa. :)

Mulla kanssa on pohkeet välillä selvästi turvoksissa.Ja näin itsestäni pari viikkoa sitten otetun kuvan niin mun posket näytti ihan älyttömän pyöreiltä!!!Mutta välillä tuntuu,että ei ole turvotusta eli vaihtelee kyllä ihan päivittäin.

semmonen kiva kaksoisleuka on kyllä kieltämättä ilmestynyt :D sormukset pystyny ainakin vielä toistaseks pitämään

Mun sormus on edelleenkin väljä, just ennen raskautta pienennettiin sopivaksi upouusi sormus :facepalm:

Miä en ollu huomannu mitään turvotusta, ennenku kaivoin tänää min lemppari converset kaapista, eikä ne meinannu mahtua jalkaan:( tiukat ne on ollu aina mut nyt kyl puristi senverran et ei viittiny laittaa.

Takaisin