Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyi hitto! Tää maha on joku alienalus. Olin puolimakaavassa asennossa sängyllä, jalat siis lattialla, ku aloin nousta ylös. Mun maha meni lähes kolmion malliseksi, tai sillain, että keskelle nousi huippu ja vatsalihakset tuntu siinä huipussa :o piti hakea mies olkkarista kattomaan tätä "ällötystä" :D Tosin mies ei ollu moksiskaan. :)

Minä oikeastaan pelkään että joku kysyy onko niitä kaksi kun vatsa on niin jäätävän kokoinen. Niitähän oli alunperin kaksi mutta toisen sydän ei ole pitkään aikaan lyönyt.

Multa kans tänään viimeksi udeltiin, että onko yks vai kaks -vieläpä hyvä tuttu/ystävä, jota nään aika usein! Joo ei sinne oo mistään toista ilmaantunu...:rolleyes: luulis tuttujen jo hoksaavan, et hei olihan mulla isomman puoleinen maha nuista aiemmistakin lapsista. Niin vanha juttu ihmetellä enää...:rolleyes:

Mulle on alkanut nyt yhtäkkiä ilmaantua hienoinen linea negra! Tuo ei varmaan näkyis, vaikka kuvan ottais, mutta ite sen hahmottaa kun omaa kumpuaan alituiseen tuijottelee. :P

Mulla ollu kans ihan haalee jo monta viikkoa, eikä se oo muuttunut siitä miksikään aikoihin.

Siis toi "ootko varma et on yks" niin on niiiiiiiin uuuuuh so last season! Ex ihmiset tajuu et se voi olla aika loukkaavaakin! Jopa minä, joka odotan kaksosia toivon ettei maha paisu kahden edestä. Sama sit ku saa vauvan niin ihmiset tuppaa kommentoimaan vauvan kokoa "onpa pieni/iso/pitkä/lyhyt/hintelä/michelini". Ooooh sekin voi olla välillä tosi turhauttavaa. Erityisesti jos on pienehkö vauva! Mä yritän aina olla tosi neutraali. Tyyliin mitäänsanomaton :D

Mullekin neuvola täti sano viimeeks että näkyy selvä linea negra, vaikka en sillo ollu vielä ite huomannu, mutta onhan siinä. Ja mahassa kasvaa kauheesti karvaa o_O

Mä inhoon lausetta "on vauva ollut ruoka aikaan kotona".:mad:. Tottakai se on ollu kotona sillon ja ei tartte ääneen sanoo jos on vähä pullero..sellasia vaivat välillä on ja paino tasaantuu ku lähtee liikkumaan.

Meiän molempia lapsia on sanottu pullukoiksi jne vaikka ovat normaaleja vauvanpyöreitä olleet ja normikäyrillä kasvaneet. Suututtaa... Vauvan kuuluu olla pehmeä ja pyöreä, hyvänen aika!!!!! Sit langanlaihoja vauvoja ja taaperoita ihastellaan, että "ootpa ihanan siro!". Öööö, ei oo yleiset kauneusihanteet mitenkään pinttyneet ihmisten mieliin??? Lapsen kohdalla on ihan hyvä olla vähän tanakka, silloin ainakin on ravitsemus hyvin kohdillaan! Sit 3-4v jos on oikeasti ylipainoa niin puhutaan jo toisesta asiasta....
Ugh, olen puhunut.:shifty:

Musta oli ihan hirviä ku yks tuttu sano omasta lapsestaan että häntä ällöttää ku se on niin pulska että miksei voi olla semmoinen siro vauva.. Oikeesti mitä v*ttua ?!???!!!! Vauvalla jumalauta kuuluu olla luonnollista pyöreyttä, prkl!!!! Eiköhän se siitä tasaannu ku pääsee liikkeelle!

Mä en kauheasti halua toisten vauvojen mittasuhteita kommentoida lainkaan just siks etten loukkaa:sorry:
Jos jotain sanon niin positiivisessa mielessä, "ootpas söpö!" tai "alat olla jo isomman tytön/pojan näköinen (enkä tarkoita painoa vaan olemusta yleensä).

Meiän poikaa ei oo onneks kukaan kommentoinut mitenkään ikävästi, paitsi mun omat vanhemmat leikillään joskus sanoo että pullero poika.. Poika kasvaa kyllä ihan keskikäyrällä. Kyllähän pienet lapset usein näyttävät vähän pyöreiltä, kun mitkään lihakset ym.eivät oo vielä kehittyneet..

Mullekkin sanoi yks kaveri että ootko varma ettei oo kaks xD nii ja sit joku oli ultrakuvasta näkevinään toisen varjon takaa että sielä ois kaks, toinen toisen takana kuulemma piilossa :D voi että sai vaa makiat naurut :D

Kyllä se mun mielestä kuvan perusteella vois maksaläiskä ollakin. Raskaana Hormonitoiminnan muutoksien vuoksi niitä voi tulla ainakin aurinkoa ottaessa tosi helposti jos siihen on taipumus.

Jonna. Minustakin on kehittymässä apina. Mahassa kasvaa karvaa ja ajelen niitä pois. En voi sietää karvoja. Alkaa olee melko temppu siistiä alapäänsä ku ei näe eikä yllä. Pitää hommata jatkovarsi tussuhöylälle. Minä en mitään mummun marjapuskaa kasvata raskaanakaan. :D

Takaisin