Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi vitsi, mikä mielikuva. Kesällä on ruskettunut kuin keskiverto kenialainen ja mahassa on vaaleita karvoja. Kunnon lumimies...:laughing021 ai kauhia... oon taas vähän väsyny... :D

Olen vasta raskauden alkuvaiheessa rv 4+6 ja mua vaivaa ihan hillitön turvotus. Painoa on tullut lisää parissa viikossa 7,5kg. Masu on ihan pallo ja rinnat todella kipeät ja turvonneet. Laskiko teillä rintojen turvotus missään vaiheessa? Mulla on luonnostaan 70G-kuppi, eikä mitkään rintsikat enää mahdu. Olen tosi onnellinen tästä raskaudesta, mutta vähän pulassa, kun ei löydy enää sopivia liivejä ja farkut eivät mene kiinni...

Minulta lähti vatsan turvotus jossain 12 viikon maissa ja alkoi vaihtumaan vauva mahaan. Rinnat sen sijaan tuntuu kasvavan yhä vaan enemmän. Missään vaiheessa ne ei ole ainakaan pienentynyt ku kasvamaan alkoivat.

mulla tuntu et pikkusen ois välissä turvotus tisseistä laskenu, mut nyt on kyl tullu jo takasin. Tosin hyvin pienirintaisena olen tästä erittäin iloinen:D

Onko jollain muulla ongelmana napa? Se kiristää ihan kamalasti. Iho pistelee ja venyy heti navan yläpuolelta ja helpottaisi varmasti paljon, jos napa pullahtaisi ulospäin. Mutta ei, se vain painuu syvemmälle ja kiristys lisääntyy. Mistä apuja?

Vähän vaihtelevasti kiristelee alavatsalta ja navan seudulta. Ei kai siihen auta kuin ihon kuorinta, kunnon rasvaaminen säännöllisesti ja hellä hierominen - jos nekään. Ainakin väliaikaisesti helpottavat.

Pingottuu pingottuu, napakuoppa häipyy kohta näkyvistä.......

Tohon karva juttuun vielä mull on aina ollu nopea kasvu mutta nyt raskausaikana nopeentunut entisestää. Iha tuskaaa.. :/

Mulla kasvaa kans karvat kauheeta vauhtia ja maha on kans kauhian karvanen. Onneksi se on semmosta vaaleeta untuvamaista karvaa. :D

Mullakin napa kiristelee ja kyllä oikeestaan kaikkialta keskivartalosta alkaa olla nahat tiukilla. :( Rasvaa saa työntää aamuin illoin että ees vähän muka helpottas.

Mua ei ahista tää maha muuten, mutta kun tää ei näytä yhtään vauvamahalta... Alamaha vaan pömpöttää ja näyttää siltä, että olisin lihonnut kymmenen kilon edestä.. :shifty: Ottaisin mieluusti vaikka sellasen kummun tohon, että näyttäisin olevani viimeisilläni. Noh, tää on taas tämmönen päivä. :finger:

Moonflower kyllä mullakin meni sinne 26-28viikoille et maha pomppas eteen, vaikka mun keho on semmonen leveä lantio ja pieni vyötärö yhdistelmä. Eikä mulla edes ole pitkä selkä :D
Edit: siis ed raskauksissa. :D

Vielä ei ihoa eikä napaakaan kiristä, mutta se alkaa taas pikkuhiljaa kohota näkyville..

Mä haluun henkselit. Mitkään housut ei ole hyvät tai pysy jalassa. Mun kumpu on niin korkealla ja lantio taas niin kapea.

Mulla on tissit ihan kauheen kuhmuraiset, maitorauhaset on välillä ihan hirveen kuumottavat ja nänneissäkin käy välillä sellainen viiltävä tunne että ihanku olis herumisrefleksi lauennut (oon ihan joutunut tarkistaan että alkoko hitto vuotaa maitoa :wtf:)

Täällä kans yks gorilla ilmoittautuu joukkoon... En muista että viimeks ihan näin hurjaa talviturkkia olisin kasvattanu. Viimeks siistiessäni ihan kauhistuin kun näki millanen tuppo siihen höylään oikeen jäikään. Hassua sinänsä että sääriin ja kainaloihin ei oo ihmeemmpiä runsastumisia tullut mut mahaan ja bikinirajaan kyllä... Pitäsköhän ottaa villahousut käyttöön, jos tää onkin luontoäidin viesti jostain :)

Sama täällä, noi aiemmin niin hyvänkokoiset äippäfarkut.. NE TIPPUU ja on perseen kohdalla kamalat tyhjät taskut :( Siis hyi yök, mä en tykkää niistä lainkaan. :(

Pitäiskö ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä tosiaan ostamassa ne henskelit tai sitten joku vyö. Toisaalta kauhistuttaa joku vyökin, eikö se paina ikävästi? Toisaalta, on tää nykyinenkin näkö aika karsee :D

Takaisin