Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kun muillakin alkanu masut kasvamaan. Tuntuu et mun maha on nyt kasvanu jo hirveesti :/ terveydenhoitaja kyllä rauhotteli et toisesta kasvaa nopeemmin ja tasaantuu sit myöhemmin. Alkanu masu näyttään myös enempi poikamahalta vaikka aluks oli selkee tyttömasu. taitaa vaan johtua siitä et tietää et mun masussa kasvaa poikavauva :)

Voi juma! Viime viikolla söin pelkkää heinää ja vettä. Silti tuli tasan kilo lisää. Tartten kohta tukihenkilön joka pitää mua pystyssä etten lähe vyörymään.

Eilen siellä äippäpolilla lääkäri sano, et sikiö painaa puoli kiloa tällä hetkellä mittausten mukaan, että ei se ihme ole jos painoa alkaa tuleen lisää ;)

Oli pakko tehä tämmöinen vertailupotretti vielä viime viikosta tähän viikkoon, kun tuntuu, ettei tuo kupla oo kasvanut. Mutta jos kuvaa on uskominen niin on se.:confused3 Tai sitten toi raitapaita hämää ja paljon.....

Liitteet

• 18-19+0.jpg
    18-19+0.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 104
Mulla pömpöttää vieläki vaa alavatta. :D Tosin ku peilistä tänään katoin niin on se muotoaan jo muuttanut.

Mulla on noussu selkeesti tonne navan yläpuolelle saakka tää pallo :D ja oudosti toi "ylävatsa" muuttanu muotoaan myös, näkyy sivuprofiilista, samoin kun tuo selkä on menny jotenki notkolle...

Olen monta kertaa tästä jo avautunut, mutta minua mahan kasvu ja painon nousu ahdistaa suuresti. Maha on joo ihan kiva ja söpö, mutta jotenkin ihan kamala samaan aikaan. En ole mikään laiha ollut ennen raskauttakaan, joten ihmetyttää, mistä tämä ajatus oikein kumpuaa.

Musta aamulla ja päivällä tää maha on kiva ja ihana mutta iltapäivällä ja illalla inhoon tätä mahaa kun se painaa ja puristaa ja kylkiä kiristää enemmän kun laki sallii.

elaffy tuttu tunne. Itellä ylipainoa on n.10kg ja edellisistä raskauksista "lörppö" maha jäi. Mä stressaan painosta ettei vaan tulis liikaa. Ja mitä mahaan tulee, itellä tunne et on jo liian iso. Eikä auta yhtään et töissä vertaillaan työkaverin mahaan joka ensimmäistä odottaa (laskettu 3pv mun jälkeen) tai töissä pohditaan mun liikkumista kuinka liikun kuulemma maha pystyssä...grr

Muilla on söpöt pyörteet mahat, mulla ihme kulma kun kohtu loppuu.... Ja liikkeet alkaa tuntua jo navan yläpuolella. Mun maha jatkuu kyllä tisseihin asti, vissiin suolet jo nyt ahtaalla....

Muokattu viimeksi:
Muat tuntuu ku ostuu nii olis vaa läskiä mut kun seisoo ja kävelee nii silloi näyttää kivalta söpöltä vauva mahalta mun mielestä xD

Mie rakastan miun mahaa nyt. Semmonen kiva pallo. Ei leviä sivulle. Onko tää nyt se poikamaha? Vai miten se menikään. Vaikka eihän se muoto kerro mitään. :p. Kyllä tää valtava on, ku kattoo et ed.raskauksissa näillä vkoilla ihmiset vilkuili, mutteivät uskaltaneet kysyä. Nyt tää tervehtii kaikkia tää maha. No doubt about it :D

Miäki tykkään mun mahasta, se on hauska ku ei oo levinny ollenkaan, takaapäin näytän ihan normaalille:D

Takaisin