Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneksi ei oo tuota ongelmaa. Mun iho ei kestä yhtään, että alakertaa sheivataan tai että edes siistitään lyhentämällä (jää latvat niin "teräviksi" että sit vaan raavin ihan koko ajan kun iho kutisee). Ja kemikaaleja en iholleni laita, vaikka kuin ehkäisisivät kutinaa. Joten olkoon luonnollinen:wacky:

Enkä ees henkkoht tykkäis näyttää pikkutytöltä paljaalla iholla/keskenkasvuiselta teiniltä, jolla karvankasvu vasta alkaa.:facepalm: (Vain mun oma mielipide taas, älköön kukaan vetäkö herneenpalkoa nokkaansa:grin jokainen tehköön kuin parhaaksi näkee)

En mäkään mitään posliinia harrasta, koska iho ei tykkää, kutisee ihan hitosti viimeistään pari päivää sen jälkeen, mutta vähän oon siistinyt ettei ihan sademetsältä näytä. :happy:

Mulla ei toi alapään siistinä pito oo ongelma vielä mut säärikarvat tuottaa tuskaa ku ei pysty kumartuu tai oikee nostaa jalkaa..selkä juilii tai sit maha ottaa vastaa mut enempi toi selkä sattuu.

Jos on oma sauna niin lauteilla on perin kätevää sheivata koivet. Ei tarvi nostaa kovin ylös :) ja saa tuettua jalan.

Joo ja mä välillä istahdan ihan suihkun lattialla ja sheivaan siinä. Nyt oon epilaattorilla vähän ajellu niin ei kasva niin nopsaan takaisin. Tosin tuntuu muutenkin, että nykyään kasvaa karvat hitaammin takaisin. :woot: Mietin oisko hormoonit tasoittunut tai normaalisoituneemmat, kun mullahan on epäiltynä ollut toi PCO.

Musta tuntuu että karvat kasvaa hirmuista vauhtia! No hiuksissa se on vaa hyvä, mutta äh nuo säärikarvat...

Täällä ainakin myös kasvaa karvat vaan niin vimmatusti. Masussa varsinkin ovat pidentyneet, mutta muuten vain huomaa, että kaikki kasvaa tosi nopeasti.. :wtf: :dead:

Kyllä minä oon aina ajellut kaikki karvat. Minulle tulee epäsiisti olo jos en tee niin. Kyllä tuo ukko onkin jo ilmoittautunut vapaaehtoiseksi ajelijaksi. Se nyt ei ainakaan sietäisi että karvat kasvatan. :)

Mulla tosiaan kävi toisinpäin ja kasvu hidastunut ihan hurjasti. :) Ihan kiva vaan, ei tarvi olla jatkuvasti ajelemassa kintuista karvaa.

Mä en kyllä oikeesti uskaltais edes miehen antaa ajella, ties kuin verillä sitä sen jälkeen olis. :D Eikä sen maailma kyllä siihen kaadu jos karvoitusta on, toki häpyalueelta ajelen itse aikalailla kaiken niin on miehelle mukavempi, mutta jos se seksihalut tappaa, että on karvaa niin siinäpä.

Mä just suihkussa katselin että musta on hyvää vauhtia tulossa apina kun karvoja kasvanu maha täyteen :D Ja kun tulin tänne lueskeleen, niin monta sivua kirjoitettu karvoista!! En siis ole ainut apina ;)

Joo, mahassakin karvat lisääntyny, onneksi ovat sentään vaaleita niin eivät niin näy, jos ei oo ruskettunut. Ovat vielä vähän sellaista untuvaista karvaa :D .

En voi olla repeemättä tätä karvakeskustelua :D :D Luulin että muilla ei varmaan oo tälläistä apina mahaa kun mulla. Alapään karvatkin alkanut ärsyttää kun ei näe ajaa. Mies täälläkin kertaalleen ajellut :D :D Mulle lääkäri sanoi että häviää muka raskauden kälkeen karvat, jotenkin en vaan usko.

Takaisin