Massukuvia :)

rv 31+2 painoo tullu +19kg mut ihme ei vielä arpia ja napakoru ei ole kasvanut ulos! :D
 

Liitteet

  • 2013-05-15 13.49.11.jpg
    2013-05-15 13.49.11.jpg
    407.8 KB · Katsottu: 87
vau33+1.jpg Ajattelin pitkästä aikaa räppästä kuva-aineistoa ja tässä sitä nyt on taas tältä aamua siis otettu kun lasissa 33+1 <3 aika "etuvetonen" sitä alkaa olla ;)
 
^ möhikselle olin laittamassa peukkua, kun on niin super komea Masu, ni sitte se osui tässä luurin näytöllä "peukku alaspäin" kohtaan!! Yritin poistaa sen, mut jos sulla näkyy profiilissa joku merkintä siitä, niin se oli virheliipasu!!!!!!!!!!! :D
 
oke :D minuu naurattaa kun sängyssä makaa, että miten toi maha asettuu siihen "viereen". Tuntuu et johan se vauva mahtuu olee siellä leveestikkin :D Ei minusta takaapäin huomaa ees että ootan vauvaa.
 
P5220001.JPG

31+5 tässä kuvassa, viikko sitten otettu :) Aikalailla samankokoinen ainakin omasta mielestäni on nyttenkin :)
 
420088_10151581190112976_646321911_n.jpg siinä olis nyt 33+3. Olen ilmeisesti muiden mielestä paljon isompi kun omasta mielestä. Melko tuntemmattomiltakin tulee kommenttia että "onpas tuhdissa kunnossa" "ei uskoisi että vielä 6 viikkoa laskettuun" "tuleeko sieltä kaksoset"
 
janjan, näytät upealta, samoin kuin muutkin ryhmäläiset vatsoineen! Valitettavasti kommentit kuullostavat tutuilta, mutta eipä mulla ole ollut pokkaa sanoa takaisin. Ainakaan vielä.
 
Osallistunpas minäkin nyt ainakin kerran raskaudessa. :) Kuvassa viikot 30+4.
Olo on kyllä sellainen niinkuin viimeisillään ois viimeiset 10 viikkoa.. :)
Hyvä kun sohvasta saa ylös ponkaistua, mieluusti miehen kiskaisemana. :D :D

Lämpöisiä päiviä ja voimia mammoille!
 

Liitteet

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    84.8 KB · Katsottu: 73
Osallistunpas minäkin nyt ainakin kerran raskaudessa. :) Kuvassa viikot 30+4.
Olo on kyllä sellainen niinkuin viimeisillään ois viimeiset 10 viikkoa.. :)
Hyvä kun sohvasta saa ylös ponkaistua, mieluusti miehen kiskaisemana. :D :D

Lämpöisiä päiviä ja voimia mammoille!

View attachment 201
 
komea tuo ^ sinun masu mohomaha! hienoa huomata että jollain muullain on vatta aika alhaalla...ko esikoisesta se alko jo heti tissien alta,vähän oli niin ku bush upit omasta takaa eka raskaudessa ;) nyt ihan eri meininki.......
 
Mohomaha Sun tyttö on syntyny samana päivänä ku mun mies ja pikkuveli :) Näky tuol irc-galleriassa.. :)
 
Takaisin
Top