Massukuvia :)

Emms kyllä sen kuuleekin, kun jossain sukulaisia näkee. Ja vieraiden katseesta näkee ettei ne näe muuta kun mun mahan :D Oonkin sanonu, ettei sillä oo tuumaakaa väliä onko mulla tukka pystyssä tai jotain hassusti naamassa kun kukaan ei siihen kiinnitä huomioo
muoks. tästä nyt on jo pari kuukautta, mutta anoppi tuli meille mun parturin jälkeen kylään ja sano mulle heti, että näytät kivalta. Meni ehkä puoli tuntia kun se sano, että HERRANJUMALA sähän oot leikannu hiukset! Mulla oli tosi pitkät ja leikkasin niitä montakymmentä senttiä :D Hän puhuikin eka mun mahasta, vaikka ite luulin että tottakai puhu mun hiuksista!
 
voi kiitos! Olikin kyllä tosi hyvä nyt raskausaikanakin, oon ostanu tuon joskus monta vuotta sitten. Mutta näemmä oikein hyvä näin pallomahanakin :)
 
Tuo mohomahan massu on kyllä mahottoman ihana! Siinä on vaavalla oikee hulppeempi yksiö <3 Musta tää oma maha on jotenki kutistunu O.o Tosin voipi tunne johtua siitä kun on laskeutunu alemmas, ainaki mitta kasvaa tasaseen tahtiin.. Aika iso se silti on ja noi "ootko varma ettei siel oo kaks?" yms. kommentit tuttuja täälläkin.. Koitanpas jossain välissä nappasta tänne laitettavaks yhen kuvatuksen. :)
 
Kiitos ja kumarrus :) multa ei oo tässä raskaudessa kukaan tullu vielä kaksosista kysymään, mutta jos tulee niin ajattelin pokkana vastata että kyllä sieltä on kolme tulossa :finger004
 
tässä rv 34+
Ei oo enää kasvanu niin reiluun tahtiin ku sillon alkuun, enkä taidakaan saada hirmusta jättipalloa, jota jännityksellä odottelin. Nyt oon saanu myös monelta kommenttia, et ai se LA onki jo ens kuussa. Eli en näytä kai ihan vielä viimesillään olevalta.. Painokaan ei ole kuuteen viikkoon noussu, mutta sf- mitta kuitenki vähän, joten ei syytä huoleen. Jospa ei sit ois iso vauvakaan (olen jo kaksi isompaa tehnyt ja nyt vielä on raskausdiabetes)
IMG_6263,.JPG
 
oh, on näitä massuja kyllä joka lähtöön. Pitäis kuvata toi oma kun tänään tuli rv 37 täyteen! Se on vissii taas jotenkin alempana kun tunnen tuolta alamahalta kuinka se iho on menny sellaseks ryppyseks rusinaks eikä oo enää niin pingottunu suoraks ja sileeks. Toi ylämaha onkin sit pelkkää arpee ja vaan kiiltonahkaa jäljellä. Huoh!
 
voi että miten ihania masuja iki-ihania kaikki ja vielä ihanempi sisältö jokaisessa! <33 täällä poden masukuumetta :D
 
voi että miten ihania masuja iki-ihania kaikki ja vielä ihanempi sisältö jokaisessa! <33 täällä poden masukuumetta :D
 
20130613_182915.jpg20130613_182929-1.jpg
Masut raskausviikolla 34+6. Huomenna poksuu täydet 35+0 :) Maha näyttää niinkö se ois pyöristyny edelliskerrasta. Ja multa oli kadonnu jenkkakahvat, jotka on komeillu tuosa masusa koko raskausajan. :DD
 
Takaisin
Top