Massukuvia :)

En pysty kirjautumaan vanhoilla tunnuksillani enää tänne foorumille tuon uudistuksen jälkeen. Sanoo vain että yritä myöhemmin uudelleen, tms error paskaa. Oon yrittäny vaikka mitä. Joten en jaksa ennää tehä, nii oon nyt sit vierailijana.


Tässä raskausviikko 29.


GbvSHq
12172298.jpg
 
Ihana maalattu masu. :)
Ois hauska idea antaa lastenkin koristella massua.. :)
ehkä jonain lämpösenä kesäpäivänä.. :)
 
käy kateeks miiman napaa! :O mäkin haluaisin tollasen normaalin navan takasin. Mulla se on pullistunu toisin päin ja se on ruma :(
 
Mulla on aina ollu tosi syvä napa. Eikä vieläkään oo hirveänä tuo "pituus" lyhentyny, tosin nyt kyllä nään jo itse sen navan loppupään. :D Että saapa nähä että ehtiikö vielä lopussa pullahtaa. Onhan tässä vielä pari kuukautta aikaa pullahtaa. Toivon kyllä että pysyis sisällä. :)
 
tuo napajuttu on kyl hauska. multaki on tosi moni kysyny et onko napa pullahtanu ja ovat ihan yllättyneitä ku vastaus on ei tällä mun mahan koolla. :D mulla on sama ku miimalla et on olemassaan tosi syvä napa ja luulenpa ettei se ees ehi pullahtaa :)
 
Ihana maalattu masu Ancy! Pitäs itseki järjestää aikaa et sais vaikka tytöt taiteilla jotain masuun. Viime raskauden aikaankin suunnittelin sitä, mutta se kuitenki jäi..

Minä taas haluaisin että napani edes vähän pullahtais ulospäin, kun on niin syvä (enkä siitä erikoisemmin pidä)..

Mutta taas minulla on ongelmia tämän tekniikan kanssa, eli en osaa laittaa tänne kuvaa. Ei sais muuttua nää foorumit näin paljoo ku minä tipahan kärryiltä :happy3 Et jos joku vois (taas) mua vähä neuvoo :happy11
 
miimu86, saat ladattua kuvan tuosta alhaalta "lähetä vastaus"-täpsin vierestä.. eli "Lataa tiedosto" :)

Sieltä valitset kuvan ja kannattaa varmaan valita se thumbnail-koko jolloin tulee tollasena pienenä.. Jos valitsee fullsize, niin saattaa tulla älyttömän kokosena niin ku mulla tuolla vähän ylempänä ^^ :D
 
Mun mielestä on parempi että ne kuvat näkyy tuollai isona, ku jos on tuo thumbnail niin sitä ei voi klikata jos ei oo rekisteröityny, vaan sannoo että pitää kirjautua ekaksi sisään. Ja kun minähän olen kyllä rekisteröitynyt, mutta jostain syystä en tunnuksillani tän foorumimuutoksen jälkeen ole päässyt sisään, vaan tää nakkaa vaan kokoajan erroria, teki mitä teki.:S

Ja toisekseen, kivempi kahtua sivua jos kuvat näkyy vähä isommasa koosa,ku että pitäis jokaista minikuvaa klikata erikseen :)
 
Ihania masuja! Ei tosiaan paljon oo jäljellä, vailla itekki keikun heinäkuun viimeisissä, LA 30.7. Tosin siirrettiin ultran jälkeen joten en ihmettelis vaikka suppareista huolimatta olisin täälä vielä elokuussakin. :)

Itellä napa ollut ja pysynyt aina normina. Eikä taida tässäkään raskaudessa pullahtaa. Tosin koomisen venynyt on ja hassusti venytyksissä kun oikeen vaavi ponkaa ja itteään venytteleen. :)

Ihania masuja, kasvaa kasvaa vaan vielä. :)
 
Pääsin kuin pääsinkin kirjautumaan sisälle! Vihdoin. Pienen värkkäyksen ja uusien tunnusten luomisen jälkeen. Tässä ois masukuvaa 30+0!

12201079.jpg
 
rv 31.jpg Minäki kokeilen =) Rv 31+0. Hirmuisen sieviä odottajia on kyllä tässä ryhmässä !!
 
täällä tällainen tänään kun uusi viikko 31 alkoi <3 tuohon napa asiaan että täälläkään ei ainakaan ekassa raskaudessa pullahtanut napa ja olin siitä onnellinen....mä kun ällöön myös tuollaisia juttuja,kuten joku täällä myös kirjoitti ;)
ihania massuja teillä kaikilla voi jukra <3
 

Liitteet

  • vau31.jpg
    vau31.jpg
    55.3 KB · Katsottu: 66
Kiitos Neeuska! Enpäs huomannukaan tuosta alapuolelta kahtoo, ku etsiskelin vaan tuosta tekstialueen yläpuolelta..

Mutta tässäpä nyt tämän päivänen 30+1
 

Liitteet

  • IMG_6259..JPG
    IMG_6259..JPG
    405.9 KB · Katsottu: 62
Takaisin
Top