Martinan ja Eskon vauvakuumetta

Musta tuo ohjelma on hyvää viihdettä! En ikinä seuraa mitään realityjä, mutta tän kaikki jaksot oon kattonu. Meno on ihan älytöntä suurimman os ajasta, ja sitä on vaan hauska seurata. En ees pientäkään hetkeä ajattele heistä ihmisinä sen enempää, mulle se nyt on kohtuullisen sama, koska eivät kuuluu omaan lähipiiriini [;)] Olkoon vaan ihan rauhassa tyrkkyjä tai epäkypsiä vanhempia, en ota siihen kantaa. Ohjelma on silti hauska, jos ei ota liian vakavasti! [:)]
 
ALKUPERÄINEN: Lucky

Musta tuo ohjelma on hyvää viihdettä! En ikinä seuraa mitään realityjä, mutta tän kaikki jaksot oon kattonu. Meno on ihan älytöntä suurimman os ajasta, ja sitä on vaan hauska seurata. En ees pientäkään hetkeä ajattele heistä ihmisinä sen enempää, mulle se nyt on kohtuullisen sama, koska eivät kuuluu omaan lähipiiriini [;)] Olkoon vaan ihan rauhassa tyrkkyjä tai epäkypsiä vanhempia, en ota siihen kantaa. Ohjelma on silti hauska, jos ei ota liian vakavasti! [:)]


Yhdyn tähän... Ja jos miettii niitä niiden riitoja (kuten se festarihässäkkä), niin uskoisin, että monilla on ihan samanlaista! Nytkin näyttää tässä seuraavassa jaksossa olevan riitaa heti sairaalasta kotiin lähtiessä.... [:D] Itse olen ainakin sen verran temperamenttinen, (lisätään tähän vielä miehen jääräpäisyys....) että meillä kyllä riidellään välillä ihan samalla tavalla, kun nuo riitelevät. Itse en ainakaan pitänyt edes sitä festarihässäkkää mitenkään ihmeellisenä, ihan normaalilta se vaikutti.. [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Jihuu

ihan sama juttu. ovat todella turhia julkkiksia enkä heitä meinaa katella. voin käyttää aikani paremminkin.


Yhtä turhia ne olisi jonkun ykkösen dokumentinkin päätähdet, jos sieltä tulisi vastaavanlainen dokumentiksi, ei tosi-tv:ksi nimetty Vauvakuumetta, jossa "olemme seuranneet Mattisen pariskunnan odotusta".

Mä ajattelin viime jaksoa katsoessani, että synnyttipä se rauhallisesti!
 
Voi että mua sapettaa. Telkkarii tuli yhtäkkiä joku vika ja ei näy kun 3 ja 4 kanavat!! [:@] En siis nää tätä vikaa jaksoo kun netistä,mutta kauan siinä kestää että se tulee sinne subin sivuille..? [8|]
 
Joo siis true beautinkii olisin halunnu nähä niin kiehuin täällä iteksee senkii takii jo. Onneks nyt sain katottua ton martinan ja eskon vikan jakson. Mutta helvetti...mikä vee noita kanavia vaivaa?! [:@][:@] pitää kattoo näkiskö subin sivuilt sen true beautinkii jo..
 
voi jumankauta!!! kyllä nyt toimii subit sun muut kanavat! [:@]
No..eikait se enää niin paljoo kismitä [:D] mutta kuitenkii tosi huonoo aikaa kyllä lakkas toimimasta.
 
Takaisin
Top