Olen kanssa seurannut jaksot. Mun silmissä Eskon pisteet on noussut. Hyvin se jaksaa välillä kestää Martiinaa.. [:D]
Itse olen tosi äkkipikainen, mutta ihme kyllä olen raskauden aikana ollut ehkä lauhkeempi. Sitä festari räyhäystä en Martinalta ymmärtänyt, ja totta tosiaan saa Esko siinä vähän palautella mammaa et "mitä v***a sä räyhäät". En noistais todellakaan kytkintä jos isäntä mulle tollee sanos, mitäs itte olisin turhasta napissut. [:D]
Ollaan ihmiset niin erilaisia, että kun joku ei sietäis tollasta puhetta puolisoltaan niin minä en taas minkään hissukka-tossukan kanssa ikinä pärjäisi ja jonka kanssa ei uskaltaisi puhua ikinä kun kilteillä sanoilla. Rajansa on toki miten toiselle puhuu. Tietenkin.
Ja se kanootti homma. Naurettiin ukon kanssa molemmat sille, niin hyvä. [:D] Ja samoiten ois menny varmaan meillä!
Samoin minä olen jäänyt kaipaamaan sitä, että olisi voinut keskittyä enemmän siihen vauvaan.
Ja Quaran sun muiden kanssa ihan samaa mieltä siitä kropan palautumisesta. On typerää tosin Martinalta odottaa, että kaikki palautuu samalla lailla. Kaikki eivät tosiaan tee työtään kropallaan eikä välttämättä harrasta edes oikein liikuntaa. Se on heidän oma valinta ja sitä pitää kunnioittaa. Ei kaikkien pidä olla timmejä pakkauksia. Kuka missäkin muodossa tuntee olonsa hyväksi. Mutta en myöskään ymmärrä kritiikkiä sitä kohtaan jos joku on pian palautunut. Eli lyhyesti pitäisi ymmärtää myös niitä toisenmallisia odottajia, ja kuinka he palautuvat. [:)]
Itse olen käynyt 4krt viikossa ennen raskautta salilla, tehnyt lihasta. En kiinteytystä normi "naisten meninigillä" vaan lyhyttä sarjaa maksimipainoilla. Massaa. Tähän varteen sitä saa hetken tehdä, ja meillä naisilla se ei niin heti tule. Nyt raskauden aikana en ole käynyt ollenkaan salilla. Mulla ei kestänyt hermo sitä, että olisi pitänyt vähennellä painoja. Joten tein tietoisen valinnan, että repsahdan raskausaikana ja koitetaan sitten synnyttämisen jälkeen alotella jossain vaiheessa "kiri" takasin. Kun kroppa/olo sallii. Tiedostan, että töitä on sitten enemmän kun jos salilla edes vähän olisin käynyt.