Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nooh, tänään aamulla klo: 9.00 oli toinen neuvola ja siellä sain sitten ne tulokset, ensin oli 6,1 sitten 7,6 ja viimisenä jopa 8,6 eli pitää soittaa diabeteshoitajalle ja kysyä koska se vois antaa sen sokerin seurantalaitteen kun pitää alkaa 2krt/viikko testailemaan sokereita.
Se on niin hassun ja ihanan tuntosta. Sitä vaan jotenkin jähmettyy paikalleen ihmeellinen virne naamalla aina kun tuntee ne liikkeet...
Ja ennen kaikkea miestä ärsyttää, kun lupautu jo kuskaamaan mua ja tyttöä sinne kyläpaikkaan eikä anoppi sitten ookkaan lähössä matkaan.
Löysin myös ihanat äitiyshousut kovien etsintöjen jälkeen. Jeejee!
Kummaa, miten vähän nykyään on missään myynnissä äitiysvaatteita. Mitä ihmettä odottajat sitten pukevat päälleen???
Minulla on taipumusta sydämen rytmihäiriöihin(lisälyöntisyyteen) ollut aina ja nyt olen muutamana päivänä kärsinyt koko päivän kestävästä huimauksesta ja huomannut että tuohan taitaa johtua juuri niistä rytmihäiriöistä.Pampula85 kirjoitti:
Kannatti siis alkuraskauden pahoinvointien kanssa kamppailla aivan järkyttävän kuorikatteen löyhkän seassa. Nyt olisi sitten TOP-jaksokin suoritettu ja pitäisi kuulemma olla ylpeä itsestään, kun saatiin se ajoissa valmiiksi. Tänään oli todella hyvä päivä, vaikkei se vielä loppu olekaan.