Heipähei ! Kiva kun tänne on tullut nyt enemmän kirjoituksia [:)]. Saikulla tässä tosiaan ollaan. Vähän hitaanlaisesti päivät kuluvat, vaikka ulkoilemassa käyn voinnin mukaan ja jotain pikkuhommia tehnyt. Ja tietenkin ajattelee pikkuisen tuloa [:)]...Mahan kasvusta täällä oli kirjoituksia. Minä oon myös saanut siitä kuulla joitakin kommentteja, et ompa sulla kyllä jo valtaisan iso maha ! Toiset taas sitten, että ei ookaan niin iso kuin olivat ajatelleet, jos pidempi aika näkemisessä mennyt. Nuo kauhistelut on välillä ärsyttänyt. Minkäs sille voi et masu kasvaa ja minäkin oon pienikokoinen, niin varmaan helpommin korostuu. PItuudeltani olen 159, pyöristettynä siis 160 [:)], eikä hirviästi ylimääräistä ole ollut. Tottakai iän mukanaan tuomia muutoksia, joita voi jo 31-vuotiaalla olla [:)]...Viime maanantaina kun oli lääkärillä käynti, painoa oli tullut koko aikana 8,5 kg. Sf-mitta oli 28,5. Viikkoja oli tuolloin siis 29+4. Mulla ei älyttömiä mässäyskausia oo ollu koko aikana. Välillä jotain himoja ja nyt viime aikoina on tuntunut, et pitää joka päivä saada joku pikku makia suuhun, edes keksiä [:)]! Lenkkeilemässä oon kulkenut pävittäin, töissä käydes ei ihan joka päivä jaksanut. Saa nähdä nyt sitten miten menee loppuaika. Tyräkipu jne määrittelee nyt aika paljo, miten voi liikkua. Pitkille lenkeille ei enää puhettakaan, että voisi ja uskaltaisi lähteä. Mutta näillä mennään eteenpäin ja kunhan vain pikkuinen voi hyvin ja tulee turvallisesti sitten maailmaan. Nuista himoista voisi sen verran sanoa, että odotan sitä hetkeä kun saan syödä monta leipää, jossa päällä on suolalohta nam nam ! Ai että olen sitä kaivannut [:D]! Jouluna meillä on aina perinteisesti ollut graavilohta pöydässä ja sittenhän minä saan sitä ammentaa, kun meille on syntynyt jo tämä pikkuinen tonttu hih...
Kirjoitellaan !