Hellou! Eipä ole taas hetkeen tullut kirjoteltua.
Kaylies: mukava kuulla, että kaikki hyvin! [:)]
Täälläkin kuuluu melko hyvää. Rakenneultra on edessä perjantaina ja vähän jännittää mitä siellä näkyy. Kun vertailen muiden kokemuksiin, niin tuntuu että meillä ollaan paljon jäljessä: tunnen kyllä liikkeitä, mutta hyvin heikosti ja harvoin. Eikä puhettakaan että niitä vielä tuntisi mahan päältä. Itsellä on kyllä istukka edessä, joten sekin vaimentaa liikkeitä.. No silti jännittää, että onko kaikki hyvin. Ja la mulla onkin vasta marraskuun loppupuolella, joten tulen siellä viimeisten joukossa.
Viime viikolla neuvolakäynnillä kyllä kuului sydänäänet hyvin ja liikettäkin oli mukavasti. Kun neuvolatäti alkoi kuunnella sydänääniä niin tunsin ensimmäistä kertaa ihan selkeän liikkeen: tyyppi potkaisi suoraan dopleriin (onhan se dopleri, millä niitä ääniä kuunnellaan?). Oli aika hauska kun tunsin sen potkun juuri siinä ja samalla se kuului kaijutimesta. [:)] Mahakin mulla alkaa jo näkyä selvästi. Entisen läskin tilalle on tullut tuommoinen pinkeä ja pyörä vauvamaha. Kiloja on karissu koko raskausajan, mutta nyt varmaan kääntyy nousuun.
Mies on aina vaan hirvittävän väsynyt työhönsä. Ikävä tosi asia on se, että tällä työtilanteella ei kannata työpaikkaa lähteä vaihtamaan ennen kuin tää maan talous vähän paranee. Sillä on sentään nyt vakipaikka. Tuntuu, että pitäis jaksaa miestäkin hoitaa tässä kaiken keskellä. Nyt kun ei ole ympärillä mitään muuta hässäkkää kun saatiin ystävät onnellisesti naimisiin... tuntuu vaan että haluais keskittyä omaan hyvinvointiin niin kun kuuluiskin. Mut en mä voi hyvin jos mies on aivan maassa.
Olisin vaan toivonut siltä raskausajaksi tukea ja turvaa, mutta nyt mä kannattelenkin sitä. Peruin just lähtöni viikonloppu reissulle. Mies saa lähteä yksin (kavereidensa kanssa) ja mä saan rentoutua. Luulen, että molempien viikonloppu menee paremmin näin. Olisin vaan väsynyt ja kärtynen vahtiessani humalaisia. Vaikkakin nyt mulla jää Lappi näkemättä tänäkin vuonna.
Voisin käydä viikonloppuna shoppailemassa. Sain viimenki hankittua yhdet uudet housut joita näillä ihanilla kesäkeleillä voi päällä pitää. Töihin täytyis housut EDELLEEN saada ja taidan turvautua H&M:n mammaosastolle. Noi miehen lökäpökät ei oo mitenkään siistit mun jalassa ja ku täytyis kuitenki välillä tehdä töitä asiakkaitten nähdenkin...
Onko kukaan muuten tehnyt vauvalle hankintoja vielä? Oman tuttavapiirin äitit tuntuu olleen ajoissa asialla, kun ensimmäisiä vaatteita oli hankittuna jo 12rv:n paikkeilla. Itse ajattelin nyt ruveta kyselemään tuttavapiiristä häkkisänkyä ja hoitopöytää...
Tulipa taas tekstiä! Toivotaan, että kesä jatkuu yhtä kauniina, kuin viimeisen viikon on ollu! [:)]