Hei teille kaikille!!
Mäkin lähdin kirjottelemaan, että täällä sitä myös odotellaan. [:)] Menossa on 11+5... Ja kaikki alkoi tosi yllätyksellä (...nooh, eipä lapsia nyt omenoita syömällä tule) tapailusuhteesta. Joka tapauksessa minusta tulee yh. Lapsen isä on ilmoittanut, että jos ei perhettä tule, niin hoida homma itse... Olen hänelle kuitenkin sydämeni pohjasta ilmoittanut pyynnön, että isä olisi lapsen kanssa tekemisissä eikä antaisi ehkäpä katkerien ja negatiivisten tunteiden äitiä kohtaan tätä isä-lapsi suhdetta pilata. Aika siis näyttää.
Olin maanantaina ultrassa... ja nyt jännittää aivan jumalattomasti. Sain uuden ultra-ajan, koska kävi ilmi, että siellähän on kaksoset!!!!! Ja siksi uusi ultra-aika, koska tohtori-setä halusi tutkia kaksosia talon uusimmalla laitteella. Onneksi uusi ultra on jo ensi maanantaina. Jäi vain pelottamaan suuresti, kun lääkäri sanoi, että "Ei tämä voi olla vk 11, korkeintaan vk 7." Siis, pelkään kovasti, ettei vain kehitys olisi loppunut... Kun en yhtään tiedä, onko normaalia, että kaksoset ovat niin paljon pienempiä tässä vaiheessa... Onneksi faktaa tulee jo maanantaina!!
Synnytyspaikka on tällä hetkellä on TYKS, mutta suunnitelmissa on muuttaa kesällä, niin, että synnytyspaikka muuttuu Poriin. Mutta siis kaiken kaikkiaan, olo on kuin pesäpallomailalla olisi lyöty päähän, olen ihan über-onnellinen!!
Mukavaa päästä joukkoon tähän ja toivotan onnea kaikille!!!