Anna, tiedän tunteen. Äitiyshousut tuntuu aivan mahtavilta!!!!!!! [:D] Mullakin oli vielä hiukan pahoinvointia ennen kun hankin ne housut, mutta nyt ei mitään. Ihanan pirteä olo ja tuntuu että on taas oma itsensä. Tuo alku oli kyllä rankkaa, mutta on se jännä miten nopeasti sen unohtaa. Ja Hömppä82, ymmärrän sun tunteesi. Muistan itsekin ne ajat ennen varhaisultraa. Silloin sitä miettii että onko siellä mitään, onko se kohdun ulkoinen? kuollut? tuulimuna? Ja vaikka mitä. Sitten menin viikolla 9 varhaisultraan ja siellähän se oli, ihana pieni olento, joka liikkui. Mielenrauhaa taas hetkeksi. Itse ainakin kun tuli ne 12 viikkoa täyteen, nyt vasta pystyn olemaan ajattelematta joka päivä keskenmenoa. Koita jaksaa vielä hetki. Kunhan vain pääset siihen alkuraskauden ultraan ja kuulet että kaikki hyvin, pelkosi varmasti laantuu. Ja nyt on jo niin ihanaa kun voi kertoa kaikille. Ja jakaa tätä iloa!
Mielitekoja mulla ei varsinaisesti ole ollut, mutta hedelmiä, mehuja ja salaatteja suosin. Banaaneja en pysty enää syömään (söin niitä liikaa silloin ekojen viikkojen aikana, kun oli pahoivointia) Ruoka muutenkin maistuu huonosti. Syön silti kaksi lämmintä ateriaa päivässä, mutta olen silti laihtunut. Yks mieliteko itse asiassa onkin: mango-appelsiini jugurtti [:)]
Voi kunpa tulisi jo se 20 viikkoa täyteen ja tulisi se rakenneultra!!! Ja odotan niin innolla että saisimme sukupuolen selville.
Halauksia kaikille tuleville mammoille!!! [:D]
Mielitekoja mulla ei varsinaisesti ole ollut, mutta hedelmiä, mehuja ja salaatteja suosin. Banaaneja en pysty enää syömään (söin niitä liikaa silloin ekojen viikkojen aikana, kun oli pahoivointia) Ruoka muutenkin maistuu huonosti. Syön silti kaksi lämmintä ateriaa päivässä, mutta olen silti laihtunut. Yks mieliteko itse asiassa onkin: mango-appelsiini jugurtti [:)]
Voi kunpa tulisi jo se 20 viikkoa täyteen ja tulisi se rakenneultra!!! Ja odotan niin innolla että saisimme sukupuolen selville.
Halauksia kaikille tuleville mammoille!!! [:D]