Hei vaan kaikille kesämahan kasvattajille:)
Alkuun pahoitteluni MMJ_[:(]!Kovasti voimia teille ja onnea uuteen yritykseen, ja ennen kaikkea aurinkoista kevään jatkoa..
Minua on usein viime päivinä mietittänyt, keskenmeno.Niin pelkään todella ettei tämä kaveri pysy mukana, vaikka olen vuodoilta säästynyt, jne.Kuitenkin, ehkäpä se johtuu edellisestä raskaudestani, ja siitä kuinka surullinen olin usein, juurikin pelon ja vastoinkäymisten vuoksi.
Meillä on huomenna neuvola, ja uskon ettei sydänääniä saa vielä kuulumaan, koska olen kotidopplerilla yrittänyt niitä kuunnella turhaan..Se toimi esikoista odottaessa loistavasti, antoi levollisen mielen, kun halusi varmistaa pikkuisen läsnäolon silloin kun liikkeitä ei tuntenut.
En vaan muista koska ne viimeks alkoi kuulumaan..
Millä viikolla teillä ne on saatu kuulumaan?Ja mitä muita fiiliksiä käynnit teissä herätti?:)
Onko täällä muuten ketään muita jotka on harkinneet mammajumpan tai joogan aloittamista?Se kuulemma auttaa synnytystä kun on harrastanut jotain kuntoilua, koska synnytystä verrataan maratoniin..Itselläni on niin surkea kunto, kun portaissakin hengästyy, että ehkäpä se kannattaa..Viimeksi synnytin sektiolla, ja paraneminen otti aikaa, varmaankin juuri siksi, huomasin vaan että hiki oli päässä kun kävi vaan postilaatikolla..
Mammavaatteista sen verran, että ostin housut, vaikka vauvamahaa ei vielä olekkaan, mutta turvonnut olen, johtunee jatkuvasta tarpeestani mähnätä kokoajan jotain..[:-]varsinkin karkkia..vaikka tiedän kuinka pahasta se on..
Onko teille muuten tullut jotain mielitekoja? Itselläni ei oikeammin ole tullut, mutta spgettia ja pelkkää ketshuppia voisin vetää joka päivä..
No mutta, tulihan tässä taas tätä..palailen taas neuvolasta päästyäni:)
Nyt öitä!
hömppis ja mato 9+3