Hei taas pitkästä aikaa!
Olen aina välillä käynyt vilkuilemassa teidän kirjoituksia, mutta en ole itse ehtinyt kirjoittelemaan pitkään aikaan, remontti vie kaiken ajan ja voimat tehdä mitään ylimääräistä.
Täällä masu kasvaa huikeasti, on oikein kunnolla jo pullahtanut esiin [:)] Vauveli on hyvin liikkuvainen ja välillä oikein sattuu kun toinen yrittää tunkea itseään navan kohdilta ulos [:D] Potkut, nyrkkeilyt ja asennon vääntelyt näkyvät selkeästi ulospäin ja niitä on hauska seurata. Välillä vaan on vähän tylsää kun vauvi aloittaa jumppailut juuri kun äiskä olis menossa unille ja nukkumisesta ei oikein tule mitään kun toinen vetää zumbaa masussa. Ihanaa tietysti, että liikkuu paljon mutta olis ihan mukava kun ei tarvitsis montaa tuntia valvoa kun masu ei anna rauhaa.. Tai ehkä hän treenaa äippää tulevia yövalvomisia varten [:D]
Mielihalut tuntuu vaan lisääntyvän nyt kun pahoinvointi on viimein kokonaan pois (oli jo aikakin!!). Mandariineja menee kevyesti vähintään kilo päivässä ja kaikenlaisia makeita herkkuja voisin syödä loputtomiin. Ensi viikolla on lääkärineuvola ja siellä joudun taas tuomiolle painonnoususta, veikkaus on, että viime neuvolasta on kiloja kertynyt ainakin pari lisää, meillä ei kotona ole vaakaa joten arvalla mennään. Nooh, koko raskauden painonnoususaldo on nyt +3kg joten ei mikään päätähuimaava kun lähtöpaino oli 58,5kg ja pituutta on 169cm.
Äitiyspakkaus tuli meille viime viikolla ja sitä ihailtiin pari päivää ja sit maltoin pakata sen odottamaan maaliskuuta. Kuosit ei ihan ole mieleisiä, mutta eiköhän vaatteille käyttöä tule jokatapauksessa. Siitä yllätyin, että kuinka isoja vaatteet olivat, luulin että joukossa olis myös niitä ihan pieniä, mutta kaikki tuntuivat olevan hirmu isoja kokoja. Tai voi olla että omaan silmään vaan näyttivät isoilta, tulihan sieltä joku sisällysluettelo, josta koot olisi nähnyt, mutta en jaksanut sitä enempää selailla.
Supistuksia täällä on ollut aika paljon, kivuliaita ja kivuttomia. Remppatouhuissa olen yrittänyt ottaa aika iisisti, välttää kyykistelyä (joka selkeesti laukaisee mulla supistelun) ja raskaita hommia.
Tervetuloa meltsukka! Meillä onkin näemmä samana päivänä laskettu aika [:)]
Tsemit kaikille, jotka joutuvat kuuntelemaan ikäviä neuvolatätejä!! Ja jaksamista muillekin, aika rientää niin kauheeta vauhtia, että ennen kuin huomataankaan niin meillä on omat pienet nyytit sylissä [:)]
Joulua malttamattomana odottaen; Pini ja Neponen 25+5 <3