Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi hitto ton rokotteen kanssa, kun töissä saisin sen ilmatteeks niin eka ilmoittauduin sinne, mutta sitten luin täältä palstalta että ekalla kolmanneksella ei rokotetta kannattaisikaan ottaa, niin peruin sen (ajattelin että neuvolassa sit juttelen asiasta enemmän), ja nyt se ilmoittautuminen on jo mennyt. THL:n suosituksen mukaan sen rokotteen voisi kuitenkin ottaa missä vaiheessa raskautta tahansa. Nyt en osaa päättää kumpi parempi: uskaltaako ottaa rokote nyt alussa. Jos sitä ei nyt ota niin kohtahan se influenssa-aalto on täällä ja voin sen saada. Täytyy ehkä soittaa neuvolaan tänään!
Voi hitto ton rokotteen kanssa, kun töissä saisin sen ilmatteeks niin eka ilmoittauduin sinne, mutta sitten luin täältä palstalta että ekalla kolmanneksella ei rokotetta kannattaisikaan ottaa, niin peruin sen (ajattelin että neuvolassa sit juttelen asiasta enemmän), ja nyt se ilmoittautuminen on jo mennyt. THL:n suosituksen mukaan sen rokotteen voisi kuitenkin ottaa missä vaiheessa raskautta tahansa. Nyt en osaa päättää kumpi parempi: uskaltaako ottaa rokote nyt alussa. Jos sitä ei nyt ota niin kohtahan se influenssa-aalto on täällä ja voin sen saada. Täytyy ehkä soittaa neuvolaan tänään!
Joo varmaan siis saisin sitten myöhemminkin, mutta sitä mietin että ehtiikö se influenssa iskemään jo siihen mennessä, kun sitä on jo kuulemma liikkeellä..Etkö saa rokotteen neuvolasta koska tahansa? Mulle sanottiin et vielä ei ole kiirettä, kuhan tän vuoden puolella ottaa. Joten mä pohdin tätä asiaa ainakin seuraavaan neuvolaan joka on joulukuun puolivälissä.
Löytyykö ketään toista jolla olisi kokemusta/olisi myös tulossa ulkomaanmatka raskauden aikana? Itse olen lähdössä rv12 tienoilla Balille 2 viikoksi.. turhaan en ole asiasta stressannut, mutta Kyllähän se jännittää jos siellä sitten sattuukin jotain ikävää...