Marraskuun mutinat

Päivikki

Puuhakas puhuja
Kesämammat 2017
Aattelin et pitäskö kirjotella tähän semmosii yleisiä höpinöitä marraskuun ajan?
Kun toi kesävauvat :Heartred ketju venyy niin pitkäks?

Täällä häärätään neidin 2-vuotis synttäreitä ja meinaa usko loppuu, kun väsyttää ja on niin huono olo!
Aloin viel hulluna suunnitella teema synttäreitä!
Toisel kädel tuunaan lahjaks leikkikeittiöö ja toisel kädel pitäs alkaa värkkää kakunkoristeita!
Vaikee yhtälö, kun vuorokaudes ei oo kun 24 tuntii, josta huono olo seurana 12 tuntii...:clock

Päivikki&Nuppu 7+0
 
Hyvä idea! Mä ootan et mies tulee kotiin. En osaa mennä nukkuu enne ku se tulee kun se unohti avaimen ja mua pelottaa nukkuu ovi auki :D
 
Täällä ei kummempia. Pahoinvointi vielä poissa. En ole koskaan alkuraskaudesta voinut pahoin muuten kuin et kahvin juonti hiipuu. En koskaan oksentanut. Joskus ysi viikon kohdalla on ollut vähän etovaa oloa.
Eka neuvolakin vasta 11.11. jotenkin tämä alku on sellaista odottamista. Aikakin tuntuu kuluvan hitaasti. Haluisin vain päästä jonnekin vk 14-15 niin olokin alkaa olemaan huojentunut ja alkaa uskomaan et kaikki on hyvin.
Viime raskaudessa tunsin liikkeet 14+ viikosta eteen päin :Heartred ne on rauhoittava merkki.
 
Voi kauhistus miten sie päivikki jaksat huonon olon ja väsymyksen kanssa touhuta synttäreitä vielä. :)

miula on tään päivää olla kauheen huono olo. Ei okseta, mutta ällöttää. Onneks vapaapäivä niin oon oikeestaan nukkunut koko päivän sohvalla!
 
Mulla tuli tänään semmoiset vatsakrampit että lähdin kesken työpäivän menemään kun sattui niin paljon mahaan että olin kaksinkerroin lattialla makaamassa. Lähdin sitten kättärille hädissäni ja pääsin ultraan jossa selvisi kaiken olevan kunnossa! Pikkuinen Siellä kasvoi :Heartred rv 8 oli lääkärin arvio joka oli aika lähellä omaanikin!
 
Jannaliini en jaksanukkaan!
Tänään voiton vei nojatuoli, filttipeitto ja foorumi-seura! :) Lue tietää kahta kauheemmin töitä loppuviikoks!

Isäntällä alkoi tänään talvityöt ja ihmettelen koska se mahtaa kotiutuu teiden suolauskeikalta!
Joten pimeitä, pitkiä ja yrsinäisiä iltoja ja öitä tiedossa!
Onneks kotona tuhisee uhmaava taapero ja teini (3v.) uros koira, jonka kans taisteli jus 15min. pihalla!
Ei vois pissa millään, kun nartut haisee kylillä... :mad:

Elämä iloja! :wink

Mariap:Heartpink
WM tää on ärsyttävää odottelua tää alkuaika, voiko liikkeet alkaa tuntee noin aikasin? :shy: Ihkuu!
Jannaliini jaksuja olojen kans! Mulla esikoisesta vello 12 viikkoo, ilman oksuu!
Hempsuli onneks selvisit säikähdyksellä ja kaikki on hyvin!

Päivikki&Nuppu 7+0
 
Huonenna 22h risteilylle :D
Jännittää kuinka selviän ilman että jään parille kaverille kiinni tästä raskausesta.
Mutta kiva saada pieni irtiottoarjesta miehen kanssa :) vaikka vähän mietityttää kuinka jaksan.
Poika menee yhdeksi yöksi mummolaan.
 
Päivikki: Voi jos tietää miltä liikkeet tuntuu :) ekaa odottavalla taitaa mennä lähemmäs vk 20?
Ekasta tunsin n. vk18, tokasta tuosta 14 ja tästä jää nähtäväksi :)
Multa poistettu loppusuolisto sairauden takia kokonaan joten se vaikuttaa myös mulla liikkeiden tuntemiseen. Normaalisti odottaja ei välttämättä tiedä oliko tuntemus mahan murina vai vauva. Mulla ei paksusuolta ollenkaan niin senkin takia pystyn ajoissa tuntemaan liikkeet.
 
Minä tunsin ensiodottajana liikkeet rv 15 eteenpäin, tosin silloin alkuun vähän mietin, oliko ne nyt niitä vai jotain muuta :) Äkkiä ne tuntemukset kuitenkin varmistui. Istukka oli kohdun takaseinämässä, siksi liikkeet tuntuivat niin aikaisin.
 
Hurjan aikasin ootte alkanut liikkeitä tuntemaan aikaisemmissa raskauksissa. :)

Tänään oli KAMALA iltavuoro. yhtä kitumusta, kamalan huono olo ja yökkäilyjä. mutta hammasta purren selvisin työvuorosta kertomatta kellekkää. mainitsin ohi mennen vatsapöpöstä, jos huomenna samanlainen fiilis niin kotia jään.
 
Janniliini hyi yök tiedän tunteen kun töissä yrittää kitua sen ällö olon kanssa :hungover: otin tänään pari satsumaa varuiksi kassalle piiloon jos meinaa nälkä iskeä niin syön pari semmosta niin ei se paha olokaan pääse äitymään niin pahaksi.
 
Taas oon ollu neljästä asti hereillä. Eihän täs tarvii ensviikolla laittaa herätyskelloakaan ku herään näköjään melko kellontarkkaan ilmankin :wink
 
Vitsit en malta oottaa liikkeitä :Heartred Ne on parasta koko touhussa :Heartred ekasta tunsin rv16
 
Mie viime raskaudessa aloin ehkä just tuntemaan liikkeet rv20 mutta sit todettiin kohtukuolema 24+1. :sad001
 
Täällä tänään rv 8+3. Eka neuvola oli tänään. Ei kummoisempia oireita, edelleen tulee paha olo heti jos ei syö säännöllisesti.
 
Tänää tuli postissa np-ultraan aika, 22.11. Miten sitä jaksaa odottaa sinne asti :)

Tunsin viime raskaudessa liikkeet vasta rv+20, istukka oli edessä. Tosin esikoinen oli muutenkin aika rauhallinen kaveri masussa, sai aika usein tehä liikelaskentaa
 
Tänää tuli postissa np-ultraan aika, 22.11. Miten sitä jaksaa odottaa sinne asti :)

Tunsin viime raskaudessa liikkeet vasta rv+20, istukka oli edessä. Tosin esikoinen oli muutenkin aika rauhallinen kaveri masussa, sai aika usein tehä liikelaskentaa

Mä kans tunsin viimeks tosi myöhää ku oli istukka edessä, saa nähä miten nyt on. Ja esikoinen oli rauhallinen mahassa mutta on nyt oikein aktiivinen x)
 
Takaisin
Top