Heipsan, ja pahoittelut taas oli sen verran tullut juttua tänne etten ehtinyt kaikkia lueskelemaan vaan päätin nyt ehtiä vaihteeksi kirjoittamaankin.
Silmätulehduksesta; Jollakin sitä oli ollut, meillä kävi myös.. Yks aamu heräiltiin ja aloin kattoon ettei likan toista silmää rähmältä näkynyt, keittelin sit vettä ja putsailin vanulapulla. Soittoa neuvolaan josta ois passittanu päivystykseen kaupunkiin, ei siis tohon lähi terveyskeskukseen..Sain kuitenkin puhuttua kun pakkanen oli kova ja autoahan meillä ei ole joten käytiin neukussa sit arvioimassa tilannetta. Päivässä meni ohi ilman kummempia rohtoja onneksi [:D] Tsemppiä teille ketkä tämän kans kamppailee ei ole kiva ja uskon että niiden tippojen laittaminen voi olla melkosta hankalaa... Nuhanenäsyyttä ollut myös meillä mut helpotti ku sängynpäätyä ylös ja kuulemma sipulin ois voinut laittaa siihen roikkumaan (ina leikata pala pois kun kuivaa) mutt vielä ei tota olla tehty ku autto sängynpäädyn nostaminen.
Hmm.. Kilonkaristuksesta! Tungen senki tähän kun en neito tos kätisee siihen malliin et kauaa en saa tässä istua :) Ihan mahtava olo kun muutin ruokavaliotani!!!! Paljon pirteempi oon ollu ja aamupaino on viidessä päivässä laskenut 3kg!!!!!!!!!!!WUHUUUUUUU!!!!!!!! Tuntui mahtavalta sujahtaa housuihin joihin kuukausi/ pari viikkoa takaperin ei ollut mitään toivoa mahtua.
Joulun tunnelmaa, pullaa leivoin eilen itse en sitä syö mutta tuli hinku saada taloon jouluntuoksut joten tein miehekkeelle pullaa ja lämmintä glögiä. Suklaakalanterinkin menin ostamaan[;)] Saa jotain jouluisen näköistä seinälle meillä on niin vähän koristeita.. Saapi miehen tytär sit aina aukoa luukut kun käy[:D] JA enskerralla kun tulee niin askarrellaanpaskarrellaan meille jotain kivoja joulukoristeita ikkunoihin.
Ulkona käyminen: Eilen olisi ollut täällä yksi bändi minkä oisin niin halunnut nähdä, kuukauden tota suunnittelin mutta kun rahatilanne on mikä on, ruokavalio kieltää juomisen ja joululahjat ostamatta = päätin skipata, eiköhän tässä vielä ehdi. Kerran oon käynyt ulkona sen muutaman tunteroisen baarissa ja kyllä oli mukavaa nähdä kavereita ja päästä ulos vaikkain kotiintuloaika asetettiin aikaiseksi [:D][:D]
Milamariaa: Halituksia ja voimia, kyllähän sen ymmärtää ihan täysin et kaipaa sitä toista aikuista siihen rinnalle jakamaan arjen askareet ja ilot ja surut.. Sekä pääsee käpertymään kainaloon.. Ja lisättäkööt viel näistä mielialanvaihteluista; Mä oon märissy joka päivä vähintään 2kertaa. Eilen mm. netistä luin kun täysin tuntemattoman ihmisen kissa oli kuollut (täysin luonnollisella tavalla) Yleensä saattais silmät kostua kun kuulee toisen surun mutta nyt hanat aukes totaalisesti..
Maru^ eiks ookki hankalaa koittaa siinä toista nukuttaa kun naureskelee ja höpöttää...[:)] mä koitan olla mahd neutraali ja välttää katsekontaktia ettei sais syytä virkeytyä mut aina se hymy pääsee vahingos itseltäki ku pieni hymyilee...'
Ihania nimiä on pukkuisille tullut!
edit; hirbeesti kirjotushäröjä, sooorii en ehdi nyt korjauspuuhiin koittakaa saada selvää[:D][:D][:D][:D][:D]