[:)] HELLOUTA [:)]
TÄHTIYS: KIITOS [:)]
Just joo..että sinun isäsikin on joutunut kärsimään työterveyshuollon takia [:@]
Ne ovat juuri sellaisia paikkoja,jotka ajattelevat vain työnantajan etuja eikä työntekijöiden.Tietenkin poikkeuksiakin varmasti löytyy..
Minusta suorastaan tuli hysteerinen isäni kohtelun ja kuoleman jälkeen,että passitan kaikki lähimmäiseni aina kunnon tutkimuksiin,jos heille tulee vähänkin jotain vakavampaa.Jos mieheni menee lääkäriin,niin kirjoitan hänelle muistilapun,että mitä pitää lääkärille sanoa [:D]
Täällä toivon sydämestäni,että sinun isäsi saisi hyviä uutisia [:)][:)][:)][:)][:)]
Olet ajatuksissani kokoajan!!!!!!!!!!
Jos jaksat,niin tulehan myöhemmin kertomaan isäsi kuulumiset?!
*SUURI VOIMAHALI*
ADALMIS: KIITOS [:)]
Sinulle edelleen jaksuja pupun poismenon johdosta!!!
Minulle on aina ollut niin iso suru,kun olen joutunut luopumaan lemmikeistäni [:(]
Vaikka hyvin tiedostankin,että rakkaalle lemmikille on parempi päästä tuskistaan pois,niin kyllä se silti kipeetä tekee.Onneksi kuitenkin lemmikeillä on mahdollisuus saada se "armonpiikki".
IISI: KIITOS [:)]
Onnittelut ostoksista [:)].Mahtavan määrän olet saanut vaatetta noin pienellä hinnalla..jee!
FINNEISTÄ: En jymmärrä [:-][;)]..Minulla on joka raskaudessa kukkinut aika runsain mitoin kaula,rinta ja yläselkä [:'(].Nyt ei yhtään [:)]
Kasvoihin tulee aina välilä yksittäisiä paukuroita..ei pahoja ainakaan vielä [;)]
Mutta yleensä minulla on tämä naaman kukinta alkanut loppuraskaudessa vasta ja voin kertoa,että silloin kasvot ovat kuin kukkaketo kauneimmillaan kesällä [;)][:D]
(.) Ei täällä sitten nämä sairastelut ota loppuakseen.Tai sanotaanko niin,että tämä meidän tilanne on juurikin tätä suurperheen ihanaa "herkkua" eli kun yksi alkaa paranemaan,niin toinen sairastuu tilalle [&:]
Poitsun keuhkokuume ja poskiontelon tulehdus on helpottanut ja tänään hän pääsi jo kouluunkin pitkästä aikaa [:)].
Kuopuksella todettiin eilen se silmätulehdus ja siihen sai tipat.
Tänään meidän Kolmosen toinen korva alkoi vuotamaan ja vein häntä vaihetteksi lääkäriin.Diagnoosina vuotava korvatulehdus [&:].Hällä on siis liimakorva taustalla ja putket korvissa,mutta putkista huolimatta tulee tulehduksia [&:]
Huomenna mennään Poitsun kanssa Taysiin lasten kirurgian luoksen,kun hällä todettiin selkärangassa ( ristiluussa ) poikkeamaa.Pelottaa sinnekin mennä,kun ei yhtään tiedä,että mitä asialle tehdään vai tehdäänkö mitään?
Poitsu on vielä aika huippu-urheilijakin eli toivottavasti ei tämä vamma tule vaikuttamaan hänen urheilemiseensa!!
Mutta jotta kaikki ei olisi pelkkää valivalia,niin niitä positiivisisakin välillä [;)]
Vauva on ikiliikkuja [:D][:D]..eli liikkuu tosi paljon.Taitaa hän tulla sisaruksiin eli vauhti alkaa jo masussa ja yltyy vaan sitten syntymän jälkeen [;)][:D]
Muutenkin raskauden osilta vointi on hyvä [:)]
Ainoa harmi on tuo diabetes ja insuliinien pistäminen [:'(]..mutta siihenkin olen jo hyvin tottunut!
IHANAA VOINTIA MEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 25+2