Marraskuun mietteitä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ellami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nappasin muuten tuolta toukokuisista hyvän vinkin dopplerin käyttöön. Ääni kuuluu kaikista parhaiten öljyä (bio-oil, babyoil) käyttämällä. Ei rätise eikä pauku.

Kiitos tosta baby-oil vinkistä! Ja mistä kohti sait kuulumaan? Mulla olis tuolla toi Angel sounds doppleri minkä sain viime raskaudessa, et jos mäki ens vklp yrittäisin :)

Mulla kans ihan karvalakki Angel sounds, mut hyvin kuului :). Sydänäänten kuuluminen riippuu varmaan pitkälti tietysti kohdun asennosta ym. Itse sain äänet kuulumaan melko alhaalta vasemmalta.

Mulla kans ihan karvalakki Angel sounds, mut hyvin kuului :). Sydänäänten kuuluminen riippuu varmaan pitkälti tietysti kohdun asennosta ym. Itse sain äänet kuulumaan melko alhaalta vasemmalta.

Okei wau nyt innostuin! :joyful: täytyy kans kokeilla vklp ku sillon 9+0 myös. Jos ei kuulu nii kokeilen myöhemmin kun saattaa olla muutaman päivän nuorempikin kaveri siellä

Joo ja ei kannata ahdistua jos ei kuulu. Riippuu tosiaan niin monesta tekijästä. Viime alkuraskaudessa oli jo kauhea hätä kun viikkoon ei kuulunut mitään, ja sit taas yks päivä kuului tuttu puksutus :).

Joo ja ei kannata ahdistua jos ei kuulu. Riippuu tosiaan niin monesta tekijästä. Viime alkuraskaudessa oli jo kauhea hätä kun viikkoon ei kuulunut mitään, ja sit taas yks päivä kuului tuttu puksutus :).

Joo täytyy pitää pää kylmänä ja kokeilla sit vaan toisel kertaa uudestaan jos ei kuulu :) en muista yhtään millon viimeeks kuuntelin tolla, kun saatiin se vasta vähän myöhemmin.. Oli varmaan jo 12+ silloin

Mä alan kohta jo laskeen minuutteja perjantain ultraan..pitäs keksiä jotain tekemistä että aika kuluis nopeemmin, mutta kun räplään vaan tätä puhelinta ihan kun en muuta osais..

Alko tekeen mieli kokeilla doppleriakin kun ei olis juuri hävittävää ja ultrakin on jo pe, siis jos iskis paniikki kun ei mitään kuulu.. Mutta olin sitten hukannut johdon millä sen saa ladattua. Vinkkejä?

Mä ootin perjantain ultraa ku kuuta nousevaa, nyt aloin miettii että onko se vähän turhaa rahan tuhlausta. Ja matkaakin tulee 50km per suunta ja blaa blaa... olen alkanut vähän pihiksi ja sit marisen kuitenkin kun omista menoista karsin että ei tuu tiukkaa. Oon siis kotihoidontuella, mies töissä. Rahaa on mennä mutta vois sen käyttää muuhunkin. Äh. En tiedä. Olen tehny yhdeksän vahvan viivan testiä et enkö vois vaan uskoa, toivoa ja luottaa. Ja odottaa nt ultraa n.3-4 vko hmm...

Äsken kokeiltu doppleria. Kokeilin tota -pallokalan- vinkkiä käyttää öljyä. Nyt 10+0 ja aika pian löytyi pikkusen syke. Kuulu vähän niin kuin "kaukaa" se syke. Oli helppo tunnistaa kun ensin löysin oman rauhallisen sykkeen ja kun vähän siirsin doppleria niin kuuluikin nopeampi jumpsutus.
Mulla kans siis perus angel sounds doppler ja bio-oilia käytin.

Mähän menin eilen kokeilemaan doppleria, en löytänyt sykkeitä, mutta eilen oli vasta 8+5 että en kyllä huolestunut siitä. Mulla on ollut oireita enemmän ja vähemmän ja nt-ultraan "vain" kolmisen viikkoa. Mutta vähän samaa pohdintaa täällä kuin Ellamilla. En mitenkään haluaisi laittaa isoa rahaa ultraan kun tässä on tosiaan menoja muutenkin ja haaveilen ulkomaan reissuistakin.

Mun zen-tila vaihtelee päivittäin. Mulla on myös vähän stressaava työtilanne, joten olo on kokonaisvaltaisesti vähän jännittynyt.

Pitää varmaan itsekin kohta pistää doppler tilauseen vaikka tuskin sieltä vielä mitään kuuluu viikkoon tai pariin ainakaan. En malta odottaa, ettää päästään kuuntelemaan jumputusta! :love017

Kuinkahan tästä päivästä selviää kahvinjuonnin suhteen :D kolme paikkaa olisi käytävä ja kaikissa se kahvi tuodaan naaman eteen kupissa, kysymättä edea juoko..

Donitsi sun pitää varmaan äkkiä keksiä joku syy miks oot lopettanu kahvinjuonnin.. :D Tai sitten hörpit kiltisti vähän jos se on mahdollista..

Kyllä se kahvi onneksi maistuu.. oon kuitenkin pudottanut nyt siitä normista 6kupista päivässä yhteen aamuisin.. toimiskohan flunssaan vetoaminen ettei maistu :D

Flunssa on hyvä tekosyy. Pyydä teetä kahvin sijaan. Tai sit sanot että närästää esim stressin takia, ja kieltäydyt kahvista koska pahentaa oireita.

Tai jos olet taipuvainen juoksemaan trendien perässä, voit selittää jotain jostain elimistön detox-dieetistä, joka on nyt uusinta uutta ja josta tulee tosi hyvä olo (siis ihan vedät hatusta jutut). Menee täydestä, jos tuollaisia olet ennenkin harrastanut.

Miten voikaan potea syylisyyttä siitä että ei oo työkunnossa. Tää on ollut aina meidän tiimin välillä. Ja just nyt sellainen olo, että anteeksi että oo raskaana.:sorry:

Takaisin