della_79
Asioista perillä oleva
ei mullakaan kovin kummoisia asioita ole hankittuna, mäkin oon vähän tuudittautunut siihen, että aikaa on vielä ja etenkin mammalomalla :) meidän vaunut majailee edelleen miehen veljen perheen omakotitalossa (samoin kuin muut, mitä nyt voisi sieltä hamstrata), pinnasänky lojuu kasaamattomana sängyn alla, sitteri ja turvakaukalo lojuvat makuuhuoneen seinustalla. vauvan vaatteet odottaa äitiyspakkauslaatikossa pyykkäystä ja säilytystilaa vaatekaapista, tätä ennen pitäisi raivata miehen vaatteet eteisen vaatekaappiin. oon päättänyt hankkia joulukuussa vauvalle ammeen ja siihen kylvetystuen, kuulin suosituksen, että tulpalla varustettu amme ois kätevä. ja se kissasuoja on kaupassa :D
se sokerirasituslitku ei oo ihan niin kamalaa, mitä legendat kertovat, tosin on varmaan yksilökohtaista, miten kenenki elimistö reagoi siihen. mulle ei käynyt kuinkaan ja litkun mausta sen verran, et oon mä joskus pahempiakin kumonnut kurkusta alas :)
se sokerirasituslitku ei oo ihan niin kamalaa, mitä legendat kertovat, tosin on varmaan yksilökohtaista, miten kenenki elimistö reagoi siihen. mulle ei käynyt kuinkaan ja litkun mausta sen verran, et oon mä joskus pahempiakin kumonnut kurkusta alas :)