Mystis: Mikäs sinua estää aloittamasta uutta keskustelua, kun tosiaan, kohtahan me muutkin jo aletaan jakautumaan oikein urakalla. [:D] Kyllä sinne varmasti joku jo tulee kommentoimaan jotain tässäkin vaiheessa.
meemi: työnjohtajan hommat on ihan kivoja, eiks niin? [;)][:D]
Mulla on ihan hyvät oltavat, vaikka myönnetään, että väsyttää ihan koko ajan, vaikka nukun tosi pitkiä öitä ja heräänki nykysin vain 2 kertaa yössä pissalle. Mä kun oon vaan maailman kärsimättömin ihminen, niin haluaisin jo saada nyytin syliin [;)]. Mut ei siis vielä mikään varsinainen pakko tulla ulos, kyllä mä vielä kestän, kun on tosiaan ihan ok olokin. Viikkojen puolestahan tää jo sais tullakin, jos tahtoisi [:)].
Mä kyllä imuroin just toissapäivänä, eikä se juurikaan vaikuttanu mun olooni ja tänään aattelin mopata lattian [:)]. Että jos nää on niitä hommia, joilla lapsi saadaan ulos, niin kai se sitten alkaa harkitsemaan ulostuloa pikkuhiljaa! [:D][:D]
Ihanaa Pajunkissa, kun punatulkkuja on löytynyt! [:)] Meillä ei ole omaa pihaa, kerrostalossa kun asutaan, niin ei voi sen tarkemmin seurata, mitä eläimiä tuolla pihoilla pyörii. Onneks on kuitenki ikkunat kaikki tuohon metsään päin (iso puistoalue, joka alkaa tuosta heti pihan laidalta, n. 20 metriä talosta), niin voi aina välillä huijata itseään, että asuu jossain enemmän maalla. [;)][:D]