Pajunkissa, tosi jännä juttu toi punatulkkujen "katoaminen", koska mäkään en muista millon viimeks olisin moisen nähnyt! Hassua [:)] Ehkä ne tosiaan kulkee lasten perässä.
Sen sijaan, meillä on täällä hassu pupu. Ilmeisesti yökukkuja-pupu. Takapihan terassilla on näkynyt jäniksen jäljet koko sen ajan mitä on ollut lunta. Ja siis aina yhdet kerrallaan, sitten kun on satanut uutta lunta päälle, on seuraavana aamuna odottanut uudet jäljet lumessa. Nimenomaan aina aamulla verhoja avatessa huomaan pupun taas käyneen, eli ilmeisesti ihan tosi varhain aamulla tai sitten yöllä käy loikkimassa. Tai no niin, onhan se voinut tietty illallakin käydä, kun olen sulkenut verhot. Mutta tänä aamuna oli yllätys, että vaikka ei ollut edelliset jäljet peittyneet, niin oli pupujussi silti taas käynyt pyörähtämässä terassilla [:)] Ihana pupunen, näkisinpä sen joskus. Pitänee ruveta päivystämään tossa ikkunalla.
Soitin tänään kirurgiselle kyselläkseni, että onko mitään uutta, kun en siis ole vieläkään saanut sinne mitään aikaa. Pitäisi kuitenkin ruveta järjestelemään tuota tammikuuta esim. isyysloman osalta niin olisi ihan kiva tietää, milloin olen sairaslomalla. No, sainpa kuulla että enpäs pääsekään leikkaukseen vielä! Vaikka nimenomaan lääkärin kanssa keskusteltiin, että leikkaukseen ei ole hätää, mutta hoidetaan se kuitenkin heti kun mahdollista. Voi olla, että itse ymmärsin väärin, mutta kirurgisella kuitenkin ovat pistäneet mut vasta lääkärille jonoon ja se siis on tammikuussa. Sisätautipolin lääkäriltä sain sen käsityksen, että se laittaa siihen kirurgin lähetteeseen, että LEIKKAUSAIKA vuodenvaihteessa. Mä siis luulin pääseväni sen lääkärin vastaanotolle jo hyvissä ajoin ennen, jotta se leikkaus voisi tosiaan olla tammikuussa. Mutta tammikuun aikana siis menen vasta lääkärille, joka määrittää leikkaustarpeen kiireellisyyden. Tämäkin on mun mielestä niin huvittavaa, koska tota kiireellisyyttä ei voida enää millään sen kummemmalla mitata, kyhmystä ei saa mitään lisätietoa muuta kuin leikkaamalla se, joten nyt on aika ärsyyntynyt olo. Menen siis tapaamaan jotain kirurgia, kestää varmaan noin 10 min taas, se katsoo mun labrat, tunnustelee vähän kaulaa ja toteaa: "joo, oishan tä hyvä leikata pois, että saadaan tietää mikä se on" ja sitten takaisin jonoon odottamaan jos saisi jonkun leikkausajan. Onhan tietty mahdollista, että samat kokeet otetaan uudestaan ja tarkistetaan onko tilanne muuttunut. Jos lääkäri sitten toteaa, että ei ole kiireellinen, ties miten kauan saan siinä jonossa olla. Toisaalta kiva, että saa elää tavallista arkea pidempään, mutta olisin kyllä jo halunnut eroon tästä hitosta.
Ottaa niin toi päähän, oli pakko tulla tänne vähän purkamaan. Ei se nyt sikäli ole iso juttu, mutta kun olin elänyt nämä viime kuukaudet ajatellen, että tammikuun jälkeen tämä koko homma voi jo olla ohi ja nyt se sitten vasta alkaakin silloin. Harmittaa. Vois sitten edes toi synnytys käynnistyä esim tällä viikolla, ettei olis ihan pelkkää odottelua tämä elämä [:D]