Marraskuun lörppisketju

Kirsikka2014 on tossa E-tasolla kampissa, vilkasin sitten itteki netistä ku alko epäilyttämään :)
 
Tulispa lunta :smiley-bounce012 niin sit voi pelätä kävellessä et millon liukastuu ja kaatuu :rolleyes: ja tajusin just ettei tänä talvena varmaan paljoa tartte pulkkamäkeen mennä :confused: epistä...

Hmm 37,5h tuntia ultraan...:grin
 
Älä muuta sano Vaapukka! Rakastan hiihtoa, mut viime talvena en päässyt kun kerran hiihtämään :/ voi olla sama juttu tänäkin talvena Helsingissä, mutta mul taitaa olla sukset porukoilla Lahdessa jos sinne tulis ees vähän lunta :) Mitään kilpahiihtoahan ei pysty/ kannata vetää mut retkihiihto olis varmasti ihanaa! :)
 
Minäkin kaipaan lunta, tämä pimeys on masentavaa.

Huomenna mennään koittaan josko sais sydänäänet kuuluviin neuvolan dopplerilla, sitten ei tarvitsisi ihan niin paljon panikoida ensi maanantain np-ultrasta..
 
Ihanan valosaa ku lumi maassa :Heartred nyt sitte toivotaan et pysyis jo maassa :) viime talvena jäi kyllä sukset ostamatta, tiiä vaikka tälle talvea tulis hommattua :)
 
Hyi, hiihtäminen. Hyi!

En vaan voi sietää sitä lajia (koska se vaatii taitoa, jotta se olisi mielekästä), enkä jaksa körryytellä pertsaa. Joten, verenpaineitani ajatellen, jätän välistä. :smiley-ashamed004

Täällä olis lunta, ja pakkasta. Ihanan valoisaa, mutta kyllä kestää tovi taas tottua kylmyyteen. Oon kesäihminen, ja nautin auringonlämmöstä, nurmikosta, kevyestä vaatetuksesta, välittömyydestä ja kaikesta kesän tuomasta helppoudesta nauttia oleellisesta - elämästä. Odotankin, että olispa äkkiä taas kevät!:Heartred
 
Ihme päivästä toiseen kaahimista tämä... ikään kuin yrittää suorittaa tämän riskialttiin raskausajan mahdollisimman nopeasti loppuun. Ultraan enää 12 päivää. Siis VIELÄ 12 päivää.

Doppleri tulee vissiin tänään. Hui... :help
 
Kyllä ne ultrat sieltä tulee!!! :)

Mamma cantante sitä rämpimistä se on alkuun, mutta kylläpä vain päivät viuhuu ohi kun se 12 lopulta napsahti! Sit rohkeasti vain doppleroimaan! Onhan sulla sitä geeliä kans? kuuluu helpommin sen avulla.

Mun piti tulla päivystää liikkeelle, hohhoijaaa, eilen aamulla päivystin kans, tosi hiljaista, ei asiakkaita... noooh... puoliltapäivin tuleekin sitten sellainen 4-5 tunnin työ joten tässä tämä aamu menkööt surffailessa, onneksi otin koneen mukaan!! :)

Mä kotona pidän suht tiukkojakin paitoja niin anoppi kans huomasin jo minun mahan, leikkasin hänen hiuksia kun hän yhtäkkiä silitti mun mahaa ja sanoi että "vooooiiii" o_O :grin Vähän häkellyin, en osannu kyl sanoa mitään. Onhan se kasvanut kyllä, mutta sinnittelen vielä kuukauden, sanoin miehelle että kun hänen palautukset tulee (mulle ei tule) niin hän saa viedä mun naapurikaupunkiin äitiysvaateostoksille, en minä tarvis kun farkut töihin, muuten pärjään kotona ihan vaan kollareissa. :grin

Täälki on ollut jo lunta... itseasiassa useaankin otteeseen, mutta kylläpä vain parinpäivän vesisade vei ne kuukaudenkin olleet lumipeitot pois, nyt on taas pimeää vaikka pakkasta onkin -15. Eilen tänne ooteltiin lumimyrskyä mutta se raja meni tuolla 40km päässä että ei sitä sitten saatukaan tänne. Kesäihminen kyllä olen 100% mutta ennemmin lumi kuin pimeä ja märkä syyskeli.
 
Mä oon ostanu 2 neulepaitaa nyt raskausaikana. Ihan "tavallisia" mut löysän mallisia. Sovistuskopissa kun mietin et tykkäänkö näin löysästä niin sit hokasin et hei täähän menee sit kivasti mahan päälle kun se kasvaa et eiku ostamaan :grin Eile hain vielä toisen samanlaisen eri värisenä ja yllätyksekseni sain jäsenkortilla 10 alennusta ja paidalle jäi 9,90e hintaa :p Hyvä etten kolmatta hakenu :grin

Vois kyllä suunnitella shoppailureissua jonnekkin kun palautukset tulee ja ostaa sit ne mammahousut. (josnytpliishuomennaonultrassakaikkihyvin :smiley-angelic001 )
 
Ehdottomasti itsekin kesäihmisiä, oon sillä ikuinen vilukissa :D Suomen kesäkään ei oo tarpeeks lämmin mut ei mies halua muuttaa ulkomaille lämpimään niin pakko se on kyhjötellä täällä pimeydessä :/ stadis alkoi just sataa räntää mut epäilen että jäis maahan sen pidemmäks aikaa..

Mä sain jo 4:t mammahousut ja paitoja kaverilta :) ehkä mammaleggarit ostan vielä ja pari söpöä mammapaitaa ja takin kun saan palautukset :)

Meillä mies on huomannut mun mahan ja samoin koulussa yks joka tietää raskaudesta. Jos tapaan ihmisiä kenen en halua vielä tietävän, pidän mahdollisimman löysiä vaatteita, esim. Anopin kanssa joka silti kyttää mun mahaa koko ajan! :D
 
Mä oon ehdottomasti talvi-ihminen. Oon ollut aina. Tykkään kun on pimeetä ja lunta. Niin.. se onkin sitten se ongelma. Sitä lunta kun ei oikein tuppaa olemaan. Varsinkaan täällä meillä. Ainakaan tällä hetkellä. Viimeks lumi tuli vissii joskus tammikuussa. Muistan vaan et jouluna ei ollu lunta ja se oli ihan hanurista.
 
Lunta vihdoin täällä lounaiskulmassakin! Ihanan näköistä :) ainoa vaan, että tunnin päästä pitää ajella renkaidenvaihtoon.. Pitääkö aina jättää viime tippaan?! Olen kyllä ehdottomasti kesäihminen, mutta talvikin on kiva juttu, tämä pimeys tässä välissä ei ole..
 
Jee, meilläkin tulee "lunta" toi on kyl varmaa aamulla sulanu jo pois :D Käytii likan kanssa ulkona päivällisen jälkeen ja likka oli ihan onnesta soikeena kun oli lunta ja tehtiin lumipalloja ja käytiin kävelemässä ym. Oli aika ihanaa.
 
Takaisin
Top