Minipallo, toivotaan että kivut ja suppailut loppuisi! Paljon voimia ja jaksamista!
Itsellä tänään 26+3, vointi tosi hyvä, mutta nenän tukkoisuus/kuivuminen vaivaa välillä, joka johtunee siitä kun raskaus vaikuttaa limakalvoihin. Onko täällä muita allergisia odottajia? Itsellä allergiaa ja astmaa on aiemmin todettu, ja astmaan oon käyttänyt hoitavaa lääkettä, samoin Heinix-nenäsuihketta, mutta en tiedä riittääkö toi Heinix-nenäsuihke mitä oon käyttänyt.. Hemoglobiini olisi kans kiva tietää taas ett onko se laskenut nyt, varsinkin kun en syö lihaa ja noita neuvolakäyntejä on harvemmin. Mutta odottelen seuraavaan neuvolakäyntiin, neuvolalääkäri kun olis tulossa. :) Obsidania oon ottanut satunnaisesti viimeaikoina. Vasta-aineita on tutkittu kun oon rh-negatiivinen, onko täällä muita rh-negatiivisia odottajia? :)
Meidän esikoispoika on joulukuussa jo 2,5-vuotias, itse olen 26v ja pitkään ollut kotiäitinä :) Tylsät hetket kotona yritän välttää erilaisilla menoilla ja ohjelmilla eli on uimahallia, perhekahvilaa, muskaria, pojan serkun luona kyläilyä, ym.
Synnyttäminen käy välillä mielessä mutta tuntuu vielä että helmikuulle on vielä aikaa.. ja mietityttää kans välillä onkohan kahden pienen lapsen kanssa kuinka raskasta sitten..? Vauva jos/ kun valvottaa öisin sit, niin jaksaako hyvin päivän askareet esikoisen kanssa, ym.? Mutta eiköhän niistä selvitä, onhan mies ja hoitoapua tukena myös! :)
On kyllä ihanaa kun joulu alkaa lähestyä, saa alkaa suunnittelemaan taas esikoispojan kuvausta joulukortteihin sukulaisille ja laittaa uuniin pipareita ja torttuja, ym. Leivon harvoin, mutta enemmän tykkäisin leipoa ajan kanssa sitten kun mies on kotona eli ei töissä, ja monimutkaisia en tykkää leipoa :D Olisi muuten niin kiva löytää veturi/juna-piparimuotteja piparitaikinaan, kun meidän pieni mies on noista junista ja vetureista kiinnostunut. <3
Onneli, kerro sit miten meni ultrassa? :)