Marraskuun keskustelut.

Mäkin poistun keskusteluista.. menkat tuli, vaikkakin neljä päivää myöhässä mutt silti :(

Meillä eka neuvola on rv 8+1. Tänään 5+5.

Oireisto on aika paljon helpottanut, toki stressikään ei enää paina. Flunssa on alkanu laantumaa ja oon saanut jopa nukuttua.
Aika menee jotenkin nopsaa vaikka kaikki tulevat päivämäärät tuntuu kauheen kaukasilta.
Mulla alkaa tänään toiseks viiminen viikko työharjottelussa, jotenkaan ei enää napostelis...

Pahoittelut Miruz! :(

Mä sain neuvolan ens viikolle jo! Tosin siellä lasketaan la 1,5vkoa pidemmälle kuin mitä se oikeasti on. Pitkä kierto meinaan ja sain oviksen tikutettua vasta tosi myöhään.

Joo testailin.
Nega sieltä tuli :(
Koitan nyt vielä päästä käymään lääkärillä että saa kunnolla tarkastettua tilanteen.
Mulla on niin vahvaa pahoinvointia ja ne menkatkin uupuu edelleen .. :(

Aamun testi näytti myös plussaa ja niinpä uskaltauduin soittamaan neuvolaan. Sainkin lähetteen varhaisultraan ja se on kahden viikon päästä. Jos siellä on kaikki kunnossa, voin varata neuvola-ajan.

Nyt vaan täytyisi pysyä rauhallisena eikä stressata :-)

Eilen ja tänään aamulla oli pientä pahoinvointia, mutta raitis ilma auttoi.

Pahoittelut mammatti :( jännä kyllä jos oot silti saanut aikasemmin plussan, mutta menkkoja ei näy negojen jälkeen. Lääkärillä käynti varmasti paras vaihtoehto.

Mulla tänään aamusti meinas nännit taas suorastaan räjähtää, ihan mieletön tuska, kylmä ilma kyllä osasyyllisenä.

Onks teillä muilla käytössä tää vaun odottajan kännykkä sovellus? :D mulla on ja tykkään kyl ku joka päivälle joku oma tekstinsä ja viikottai pidemmät pätkät ja äidille ja isälle vielä omat :D

Uskoisin, että hyvillä ultralaitteilla ja alakautta ultrattuna syke näkyy 6+4. Jos kuitenkin on mahdollista, että ovis on ollut päivän tai pari oletettua myöhemmin, voi olla että syke ei vielä näy. Mulla ei näkynyt 6+1 ultrassa syke ja piti käydä toinen keikka. On vissiin siinä vaiheessa ihan päivistä kiinni. Ite oon menossa tällä viikolla rv 6+6, ja oviksesta on silloin mun arvion mukaan tasan viisi viikkoa. Eli sykkeen pitäisi kyllä näkyä, jos on näkyäkseen.

Mulla on kans se odotus -sovellus, se on ihan kiva ku oon semmonen huuhentaali ja hajamielinen että en pysyis ees raskausviikoista perillä jos ei ois sitä [emoji28] haha. Ja tätä foorumiakin tulee selattua sovelluksen kautta :)

Aivan järkky äklötys -olo ollu nyt kaks iltaa.. Ei mee montaa päivää nii alkaa laatta lentää :D

Musta on niin hauska kun mies on niin tohkeissaan koko asiasta, hössöttää ja miettii nimiä ym., vaikka alunperin ei edes olisi halunnut lasta/lapsia lisää

Mullakin käytössä se odotus- ja foorumin oma sovellus :)

Takaisin