Mulla tänään 6+0. Etova olo vaivaa edelleen, yökkäilen silloin tällöin mihin vuorokauden aikaan tahansa, mutta en oo oksentanut. Napsin töissä pähkinöitä aina kun huono olo meinaa iskeä. Turvotus on aika lailla samoissa mitoissa kuin alussa. Normihousut jalassa, mutta iltaisin joudun joskus avaamaan napin, kun puristaa ikävästi. Rinnat on edelleen arat ja kasvamaan päin. Väsymys on iltaisin ihan kamalaa. Ysin jälkeen pääasiassa makaan puolihorroksessa viltin alla sohvalla. Vessaramppaaminen yöllä taitaa lisääntyä, koska viime yönä heräsin ekan kerran jo neljältä. Aiemmin on sentään saanu nukkua viiteen-kuuteen asti ennen ekaa käyntiä. Sillon kun en oo raskaana en koskaan käy yöllä vessassa.
Me jouduttiin kertomaan raskaudesta yhdelle tuttavapariskunnalle olosuhteiden pakosta. Kenellekään muulle ei kerrota ennen kuin rv 12 jälkeen, jos ei nyt tule mitään erityistä, mikä pakottaa kertomaan (saikkua, liian näkyvä maha tms.). Mieluiten kertoisin vasta puolivälin jälkeen, mutta en mitenkään onnistu sinne asti piilottelemaan.
Mulla on varhaisultra yksityisellä perjantaina. Alle viikko jännittämistä enää!
Me jouduttiin kertomaan raskaudesta yhdelle tuttavapariskunnalle olosuhteiden pakosta. Kenellekään muulle ei kerrota ennen kuin rv 12 jälkeen, jos ei nyt tule mitään erityistä, mikä pakottaa kertomaan (saikkua, liian näkyvä maha tms.). Mieluiten kertoisin vasta puolivälin jälkeen, mutta en mitenkään onnistu sinne asti piilottelemaan.
Mulla on varhaisultra yksityisellä perjantaina. Alle viikko jännittämistä enää!
tänään 5+0 ja hyvin varoivaisin mielin päivä kerrallaan mennään.
ootteko muuten ajatellu mennä ar ultraan?