Marraskuun keskustelut.

Mäkin uskaltaudun nyt tänne mukaan :)
Eilen tein tosi haalean haamun ja tänään oli pakko tehdä jo uusi johon ilmestyi hiukan tummempi haamu :). Laskurin mukaan laskettuaika olis 12.7 toki hiukan huolettaa, tullut n.viikon ajan vuotoa, todella niukkaa eikä mitään kipuja oo eikä edes hyytymiä oo tullut ja nyt taitaa olla loppumassa, oliskohan voinut olla valemenkat vaan.. Raskausoireita ainakin on että jos niistä vois päätellä nii ei kesken olis mennyt? Oli keväällä keskenmeno niin todella vainoharhainen tästä :(

Mulle lääkäri taas määräs nenäsumutteen, ettei vaan tulis poskiontelontulehdusta. Raskausaikana limakalvot turvonneet, että vois herkemmin jäädä lima jumiin onteloihin ja aiheuttaa tulehdusta ja antibiootteja. Aamuin illoin käytän sarvikuonoa-nenäkannua jolla huuhtelen... Tulikohan kovin sekavaa? Paleltaa ja meinaa nukahtaa istualleen vaikka seittämän vasta kello.

Rv 3+6

Vessassa saa käydä yölläkin. Vatsaa vihloo ja aamulla väärässä asennossa vihloi koko vasenta jalkaa. Eilinen päivä meni päänsäryssä joka laatu vasta toisen panadolin jälkeen. Aamupaino pyörinyt 53,9-54,8 väliä koko viikon. Huomenna teen sitten uuden testin niin nähdään onko oireet edelleen raskaudesta :)

Viikonlopun kunniaksi aattelin tehdä jooga kirin kun en ole viikkoihin taaskaan käynyt niin ajattelin käyväni nyt joka päivä. Saa ehkäpä vähän vetristettyä itseä ja olo paranisi :)

Muuten kun kattelen noita haamuviivakuvia niin meillä näkyi sellainen puolihaalea viiva millanen siinä ohjekirjasessa on! Ja tein sen testin sentää 3+1 (kuvittelin että oli jo 4+1) :o

kai määkin nyt sitten tänne tuun... eilen vessassa paskahalvauksen saaneena kun siihen piirtyikin viiva.. epäilin siis oikeesti omaa mielenterveyttä :D pienellä aikavälillä alle 2vuoden ikä erolla yritetään lapset tehdä eli jo toukokuusta asti yritetty seuraavaa niin usko on ollu koetuksella saadaanko enään toista... ensimmäinen tuli kuitenkin ekalla tai tokalla kierrolla :) näillä näkymin laskettu 8.7 ja täällä esikoinen tosiaan reilu vuoden..

Onnet uusille plussille :happy: Mun ekaan testiin jonka tein tuli niin haalea plussa että ei tosikaa, onneks on digitaalimittarit. Oon taas vielä kipeämpi ku eilen, alkaa voimat olee aika lopussa, tosiaan kun en nyt ole moneen yöhön saanut putkeen nukuttua tuntia kauempaa ja kokoajan saa niistää ja juoda ja rampata pissalla.

Onnea uusille plussille! :)
Ite tässä mietin pitäiskö ostaa vielä testi ja tehdä viikonloppuna ku ei oo hirveesti oireita. Väsymystä iltaisin ja yöllä herään vessahätään (sen jälkeen en saa unta), ja turvotusta vähän. Päätä särkee ku ei voi juoda kahvia paljoo :D

Voi luoja tätä väsymystä!!! Äskön oli pakko siivota nii kylläpä sohva tuntuu nyt hyvältä paikalta. Illatkin menee koomassa ja palellessa ja semmonen kuumeinen olo aina iltaisin vaikka kuumetta ei ole. Nelivuotias pitää huolen että päikkärit ei tule kysymykseenkään. Hohhoi jospa se tästä helpottas.

Tuun pian hulluksi, tein keskiviikkona ekan testin johon tuli haamu,eilen tein taas uuden ja siihen tuli jo vähän tummempi haamu ja tein taas tänäkin aamuna ja nyt oli nega?! Mitä ihmettä.. Voisko toi negatiivinen olla vaan joku virheellinen vai mitähän tämä on ;(

Mammatti, mulla on tullut noista liuskatesteistä vaan haamuja. Tänään aamulla kun 5+6 tein varuiksi yhden ja nyt ekaa kertaa oli kunnon kaksi viivaa. Digiviikkotestillä tuli ensi 1-2 ja sit 2-3 viikkoa raskaana. Jos ne ei vaan ole niin tarkkoja?

Onpa paljon tullut porukka lisää [emoji4] kiva! On ollut ihan raato-olo aina töiden jälkeen joten oon tyytynyt lueskelemaan vaan ketjua sivusta [emoji16] oireet menee kyllä kaikilla niin nappiin, aivan uskomaton tää väsymys muka mikä on iskenyt päälle [emoji42] tänään kun laitoin esikoisen matkaan kouluun niin otin kevyet 3,5h "päikkärit" heti [emoji1]

Millään ei jaksais oottaa joulukuun alun neuvolaa. Pitkä aika on odottaa jos nyt jo näin malttamaton ;)

Ihana kun ei talvivaatteista tarvi stressata, mahtuu vielä vanhatkin, keväällä vasta saa ostella mahavampaa kevät- ja kesävaatetta :D

Mites teillä tuo pahoinvointi, joko joku kunnolla joutuu oksentamaan? Mulla vasta vähän yrittelee tuota iltaista huonovointisuutta puskea, mut vielä tepsii kun lähtee koirien kanssa pihalle..

Kävin ny sit ostaas sen digitestin, ootan varmaan ensi viikkoon ennenkun sen teen :D jos vaan maltan.. Oon tosiaan tehny halppis liuskatesteillä noi aikasemmat että pidetään peukkuja :)

Ei mitään oireita, mutta eipä ollut esikoisestakaan juuri mitään. Onneksi ei ole vuotanut enää. Ehkä se olikin harmitonta..no sen näkee sitten ultrassa. Onneksi on varhaisultra, kun 7+1.

Täällä tänään 4+6, ensimmäinen masuasukki enkä olis arvannu miten huolissaan sitä koko ajan on.. huh, tulee pitkä odotus. Viime sunnuntaina tein positiivisen testin, tuli haalea viiva (en tehnyt aamulla) ja maanantaina vielä digitestin, mikä oli plussa. Viikko ennen plussaa alkoi jatkuva paineentunne kohdussa, lämpöä ja alaselkäkipua oli yhtenä päivänä, hirmunen palelu, mieli maassa, väsymys, tissit eri tavalla kipeät.. ajattelin, että pakko olla plussa ja niinhän se olikin <3 nyt on herkät tissit ja masua nippailee vähän eri tavalla eri päivänä.. nyt flunssassa enkä uskalla mitään flunssalääkkeitä käyttää. Mietityttää myös kauheesti millon kerrotaan läheisille, muutama ystävä tietää jo. Eka neuvola 23.11 :)

Rv 4+0

Toinen positiivinen testi tehty! Ihan selkeät viivat ettei epäilystäkään :)

Tänään lähden joogaamaan jospa vaikka suonenvedot laantuisivat vähän! Muutenkin jäykistynyt kun lähinnä ollut paikoillaan. Olo on ollu kuitenkin ihan hyvä. Iltasin väsyttää enemmän ja vähän voimaton olo välillä sekä huimausta herkemmin etenkin jos alkaa olemaan enemmän väliä syömisessä

Masukuva tuli otettua ! :)

mikä olisi kiva tapa kertoa isänpäivänä papoille raskaudesta? Viimeksi kun aloimme odottaa odotimme varhaisultraan asti ja länttäsimme vain kuvat kouraan ja sitä kautta saivatten tietää.. Nyt ei kuitenkaan olla menossa ultraan vielä vähään aikaan...

Täällä tänään 3+6. Aika oireetonta on, välillä nippailee mahasta ja tuntuu paineentunnetta. Naama kyllä tuntuu kukkivan ja se tuli itseasiassa jo ennen plussaa. Siitä tiesin että tulossa on menkat tai plussa :D Onneks ei vielä juuri turvota! Muistan esikoisen ajalta (plussasin tammikuussa), että jouduin olemaan toppahousujen vetskari auki, kun iltaisin ei enää mahtunut maha sinne sisään :D Onneks oli henkselit niin pysy ylhäällä!

Me ollaan kerrottu parille ystävälle, muut ei vielä tiedä. Isänpäivää minäkin mietin, mikäli en jaksa odottaa joulukuuhun asti. Silloin vois laittaa joulukorttiin neljännen nimen tai mitä ikinä keksiikään :) Esikoisesta lähetin nt-ultrakuvan mm mun veljelle ja laitoin siihen puhekuplaksi "nähdään syyskuussa" :D

Onko kuinka moni menossa varhaisultraan? Pitäiskö sille tehdä oma ketju jossain vaiheessa? Mä yritän päästä neuvolan kautta ja jos ei pääse, niin kovasti harkitsen että sit menis omakustanteisesti.

Takaisin