Marraskuun keskustelut.

Sitruunalilja : Soita teratologiseen numeroon siellä neuvoovat. Itse soitin, että 1g paratabs ensisijaisesti ja jos ei katkee yhtää kohtaus niin 800mg buranaa ja jos jatkuu ja jatkuu ni sit sumatriptaania voi ottaa. Mutta pääsääntöisesti paratabsilla pitäis saada kondikseen. Ite otin ton Buranan kaks viikkoa sitten, mutta OMT sai hierottua migreeni lihaksia auki niin sillä mulla meni. Mutta suosittelen itse soittaa ja tekee omat päätökset mitä ottaa ja miten hoitaa.

Lääkkeitähä ei suositella raskaana. Buranaa on nounou yleisesti raskaana ja sumatriptaanista on taas enempi tietoa, mutta eivät ole ensisijaisia hoitoja raskaana.

Kisu2: toivottavasti kaikki on hyvin!
 
Sittis, kandee soittaa sinne teratologiseen tietopalveluun tai johonkin isompaan apteekkiin! :) Saat asiantuntevampaa neuvontaa, ku tääl meiltä. :woot:
 
Äsken olin soittaa mut jouduin keskeyttää ja juosta oksentaa :sad001 onneks oon vapaallä tän ja huomisen töistä.. kauhee olo ja pää halkeaa kohta..
 
Meillä karvaset lapset oli yönaikana saanu jonkun virtapiikin ja heittäny kämpän hyrskyn myrskyn :banghead: ei sit yhtää nappaa siivota näitä heen leikkejä, lähtee kohta nahkatehtaalle noi piskit.... mutta, tänään eka neuvola reippaan parin tunnin päästä ja oon ihan fiiliksissä ja samalla jännittää! :happy: toivottavasti on mukava th, on kuitenkin paikkakuntani ainoa :laughing002
 
Toivottavasti oksentelu auttaisi migreeniin! Kuullut, että joillakin se auttaa. En tiiä sit mite raskaus olot vaikuttaa.

Hyi.. Oon iteki yrittänyt olla ykäämättä koko aamun, mutta tuntuu, että.. Koht ei enää pysty...
 
Sen mäkin haluaisin palavasti tietää, Sitruunalilja! Toista päivää nyt migreeni, jolta sentään terän saa pois panadolilla, mut toi jatkuva kipu tuossa toisessa ohimossa... Aargh, en pystynyt edes nukkumaan kunnolla sen kanssa. Kaapissa olisi buranaa ja sumatriptaania, mut en mä uskalla :sad001

Mun on vähän väliä kuuma! Oikeesti kuuma! Välillä paleltaa ja sitten yhtäkkiä hiki puskee ja haluan suihkuun. Kamala oire, mut ehkä mieluummin tämä kuin paha pahoinvointi tms. :shy: Vaikka ehtiihän sekin vielä tulemaan.

Toista päivää tietoisesti raskaana. En voi vieläkään uskoa. Ehkä sitten kun maha pulpahtaa esiin?
 
Kisu, toivottavasti verenvuoto ei enää jatku ja kaikki on hyvin! Mulla oli ihan alkuraskaudessa pari kertaa vähän pinkkiä vuotoa vessakäynnin yhteydessä. Mulla on ollut samaa myös keskenmenneissä, tosin niissä ei jäänyt kertaluontoiseksi vaan tiputtelua tuli useamman kerran. Ihan hirveä fiilis kun sen vessapaperista bongaa ja edelleen joka kerta jännittää tsekata vessapaperi vessakäynneillä.
 
Oho, en huomannut että tällä sivulla oli jo näin paljon viestejä. Toinen oire: mun pää ei toimi, mut en ole varma liittyykö se raskauteen :woot:
 
Lady bug: varmasti liittyy. Kuka sanoo muuta niin mur! :grin Itse en muista juuri mitää ja jumittaa.

Muoks. Mainittakoon että minä oon aina se täs perheessä joka muistaa ja hoitaa asiat. Nyt....
 
Mä ottaisin minkä vaan muun oireen kun tää oksentelu ja pahoinvointi. nytkin ämpärinkaa makaan sohvalla (ihanku yrjötaudissa olis) :grumpy:
 
Mutta lohdutan itseäni neukun sanoin, että uusi tutkimus on, että mitä pahemmat olot sitä parempi se on raskaudelle eli pitäisi olla ihan hyvä raskaus nyt....


.... Ei kyllä lohduta kuin hetken.
 
Salilla käyty ja eihän se nyt täydellä teholla mennyt kun meinas vähän yrjöttää välillä, treenari kyl sano et oon mä aika mamma kun oksu kurkussa viimeiset liikkeet tein. Ens viikolla sitten raskausajan treeniohjelmaa.

Löysin ulkoiluhousutkin tänään tai siis kahdetkin, toiset saa kyllä sitten mahtua loppuun asti, tai siis niin pitkään kun tarvii pitkäpunttisia käyttää.

Tuli sitten nukuttua pari tuntia ja päänsärkyä ei onneks, ainakaan vielä, mutta yrjöttää kyllä, toivottavasti ei päänsärkyä tulekaan. suoli saisi kyllä toimia pikkasen paremmin. Nyt täytyy vetää yks mehujää tähän väliin jos helpottaisi tätä kuvotuksen tunnetta...
 
Onko muut nähneet unia raskauteen liittyen? mulla varmaan tyypillisin on ollut uni siitä että vessassa käydessä tuleekin verta, muita ei juurikaan vielä...
 
friddel mulla on muutamana yönä tuossa viime vai edellisellä viikolla kanssa noita unia että vuoto alkoi, oli niin helpotus herätä ja huomata että se olikin vain unta.
 
Mullakin verenvuotounia ja kerran näin unta, et meidän alkio oli mun kämmenellä ja katkennut! :nailbiting: Se on se edellinen km, mikä täällä mulla kummittelee..
 
Mä oon vaa nähny häröjä ja outoja unia :D aamulla heräsin 5.55 ja ihan paniikis rupesin puhuu miehelle vieree että hei ylös sä myöhästyit töistä! Pamautin täysii vieree peittoon ja tajusin... Oli se mies jo lähteny kun olinhan mä kuullu ja nähny sen pukevan :D se menee yleensä viitee töihi :D
 
Takaisin
Top